طرح ملی نشست صمیمی در۱۰۰ محله کم برخوردار کشور در دهستان  قمرود استان قم و دو محله شهری در حال برگزاری میباشد.

طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخوردار کشور با هدف حل مسئله و ظرفیت سازی اجتماعی و خدمت رسانی به افراد بی بضاعت و کم برخوردار با حضورمدیر کل و مسئولان بهزیستی استان ، نماینده سازمان بهزیستی کشور و مسولین استانی در روستای قمرود قم و دو محله شهری قم برگزار شد.

لیلا حرمتی سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی استان قم ضمن اعلام این خبر افزود : طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخوردار کشور با هدف حل مساله و مشکلات مردم مناطق کم برخوردار، ظرفیت‌سازی اجتماعی و خدمت رسانی به افراد بی‌بضاعت و کم برخوردار با حضور سیف الهی نماینده سازمان بهزیستی کشور، میرئی مدیرکل بهزیستی استان ، معاونین و کارشناسان بهزیستی استان، نماینده استاندار، نمایندگان کمیته امداد، نیروی انتظامی، بخشداری، دهیار، مدیریت بحران، امام جمعه محترم ، مسوولان استانی و شهرستانی، گروه های جهادی و...  در روستای قمرود استان قم در حال برگزاری میباشد.

حرمتی افزود : میز خدمت ، دیدار و گفتگوی بیواسطه  با جامعه هدف بهزیستی ،بررسی در خواستها و مشکلات   مددجویان  و پیگیری این درخواستها تا حصول نتیجه در دستور کار این برنامه است .

گفتنی است، برنامه نشست صمیمی در یک صد محله کم برخوردار کشور به‌منظور حضور میدانی، ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان بهزیستی با استقرار میز خدمت در این مناطق و پاسخگویی به نیاز مراجعان با رویکرد محله ‌محوری، حل‌ مسئله و ظرفیت ‌سازی اجتماعی و خدمت‌رسانی در محلات کم برخوردار سراسر کشور اجرا می‌شود و در استان قم سه منطقه کم برخوردار روستای قمرود از بخش مرکزی ، محله دروازه ری و امین آباد در شهر قم برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است .

کد خبر 92048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد