در رسانه| هشت دونده ناشنوای اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

اردبیل - ایرنا - رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان اردبیل از دعوت هشت دونده ناشنوا از این استان به اردوی آمادگی تیم ملی کشورمان خبر داد.

قادر تیموری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکاران در نخستین اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی آقایان و بانوان کشور جهت شرکت در اولین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی ناشنوایان آسیا شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اسامی دعوت‌شدگان به اردوی آمادگی تیم ملی اظهار کرد: علی قهرمانی، یزدان اسلامی، یاشار وقار، حسین صداقت و سهیل همتی به اردوی آمادگی آقایان و فاطمه صادقی، مریم عبدی فر و سیما عبداللهی به اردوی آمادگی بانوان دعوت شده‌اند.

وی اظهار کرد: علاوه بر این هشت ورزشکار سمیه ابراهیمی از استان اردبیل به عنوان مربی به اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی بانوان کشور دعوت شده است.

تیموری بیان کرد: نخستین اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی آقایان و بانوان کشور جهت شرکت در اولین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی ناشنوایان آسیا از روز یکشنبه ۲۳ مهرماه در تهران آغاز و تا ۳۰ مهرماه به مدت هشت روز برگزار می‌شود.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان اردبیل اضافه کرد: مسابقات دو و میدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه (۲۰۲۳) آذرماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، هیات ورزش‌های ناشنوایان یکی از هیات‌های ورزشی موفق در استان اردبیل است.

کد خبر 91859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد