در رسانه| مدیرکل بهزیستی اردبیل عنوان کرد.
لزوم اهتمام جدی بانک‌ها برای پرداخت اعتبار مراکز بهزیستی اردبیل

اردبیل-مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: بانک‌های عامل برای پرداخت اعتبار ساختمان مرکز نگهداری معلولین ذهنی مشگین‌شهر اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی ظهر شنبه در نشست پیگیری مسائل و جذب اعتبار برای تکمیل ساختمان جدیدالاحداث مرکز نگهداری معلولین ذهنی مشگین‌شهر با مدیر بانک عامل با اشاره به نیمه کاره بودن ساختمان مرکز نگهداری معلولین ذهنی مشگین‌شهر اظهار کرد: با توجه به اینکه مقرر شده بود ۳۰ میلیارد ریال از سوی بانک‌ها برای تکمیل این ساختمان پرداخت شود، لازم است بانک‌های عامل در راستای تخصیص باقی مانده این اعتبار اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به تصویب اعتبار ۵ میلیارد تومانی از محل مصوبات سفر رئیس جمهوری به مرکز توانبخشی ویژه نگهداری معلولین ذهنی مشگین‌شهر گفت: از این اعتبار دستور پرداخت ۳ میلیارد تومان صادر شده که تاکنون ۱ میلیارد به این پروژه تزریق شده است و نزدیک به ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه در تلاش هستیم پیشرفت این پروژه را به حد مطلوب برسانیم، افزود: با تأمین منابع مالی مورد نظر امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد افتتاح ساختمان و ساماندهی معلولین ذهنی در مرکز فوق باشیم.

رضایی خاطرنشان کرد: ساختمان توانبخشی معلولین ذهنی قره درویش با زیر بنای ۱۷۶۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در حال احداث است که با همکاری و تعامل بهزیستی و بانک عامل در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 91858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد