یک دورهمی خاص با کلی مهمون ویژه / از استاندار و نماینده مجلس؛ تا حضور امام جمعه در روز جمعه! / تنها درخواست هیئت نابینایان: سالن اختصاصی می خواهیم

به مناسبت 23 مهرماه روز جهانی عصای سفید، هیئت نابینایان و کم بینایان استان قم ظهر امروز مراسم ویژه ای را با حضور روشندلان ورزشی و خانوده هایشان برگزار کرد.

به مناسبت 23 مهرماه روز جهانی عصای سفید، هیئت نابینایان و کم بینایان استان قم ظهر امروز مراسم ویژه ای را با حضور روشندلان ورزشی و خانوده هایشان برگزار کرد. در این برنامه متنوع که با حضور بیش از 350 شرکت کننده برگزار شد، مهمانان خاصی حضور داشتند. از آیت اله حسینی بوشهری امام جمعه قم و آقامیری استاندار جدید تا حجت الاسلام ذوالنور نماینده مجلس و میره ای و سانی خانی مدیران کل بهزیستی و ورزش و جوانان. جمع زیادی از خیران و چهره های ورزشی هم دعوت هیئت نابینایان را پذیرفته بودند و در مراسم حضور داشتند. مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان خود را به قم رسانده بود. حبیب آذریار حامی مالی اسبق تیم های ورزشی قم و سید محمد شرافتی مدیرعامل باشگاه آناصنعت هم در جمع حاضرین بودند. مهدی رضایی رئیس هیئت نابینایان در جملاتی کوتاه با تبریک 23 مهرماه به جامعه روشندل و با تشکر از حضور پر شور مهمانان با تشریح برنامه های اجرا شده 6 ماه گذشته ورزش نابینایان، مهمترین خواسته و دغدغه اعضای این هیئت ورزشی را یک سالن اختصاصی اعلام کرد. در پایان این مراسم از ورزشکاران برتر هیئت و تعدادی از خیرین تجلیل شد.

کد خبر 91765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد