تکمیل ساختمان  جدید مرکز توانبخشی معلولین ذهنی مشکین شهر با همکاری بانک رفاه استان

به گزارش روابط عمومی، مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان، در راستای پیگیری مسائل و جذب اعتبار برای تکمیل ساختمان جدید الاحداث مرکز نگهداری معلولین ذهنی مشگین شهر و پرداخت تسهیلات خانواده های تحت پوشش با مدیرکل، معاونین پشتیبانی ومنابع انسانی و مشارکتهای مردمی بهزیستی دیدار و گفتگو کردند.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به تخصیص میزان ۱۱۰ میلیارد ریال از محل جزء ۴ تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۲ و جذب بیش از ۵۰% آن و همچنین جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات بند "ب" تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۱ از همکاری و تعامل مناسب مجموعه بانک رفاه قدردانی کردند.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به نیمه کاره بودن ساختمان مرکز نگهداری معلولین ذهنی مشگین شهر و قول همکاری در پرداخت ۳۰ میلیارد بانک برای تکمیل آن و تخصیص ۱۰ میلیارد ریال، تقاضای اختصاص مابقی اعتبار از محل مسئولیت اجتماعی بانک شدند تا هرچه سریعتر شاهد افتتاح ساختمان و ساماندهی معلولین ذهنی در مرکز فوق باشیم.

در ادامه مدیر امور شعب بانک رفاه استان هم با اشاره به تعدد وظایف بهزیستی و ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی و تشکر از اهتمام دست اندرکاران بهزیستی در رسیدگی به این امور جامعه هدف در خصوص جذب صد در صدی اعتبارات اشتغال مددجویان و تخصیص اعتبارات برای تکمیل ساختمان مرکز نگهداری قول مساعد داد.

شایان ذکر می باشد: ساختمان توانبخشی معلولین رذهنی قره درویش با زیر بنای ۱۷۶۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در حال احداث می باشد که با همکاری و تعامل بهزیستی و بانک رفاه در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری می رسد.

کد خبر 91748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد