آیین بهره برداری از خطوط بی سیم در اورژانس اجتماعی بهزیستی استان

به گزارش روابط عمومی، همزمان با هفته دولت؛ با هدف تسریع در ارائه خدمات و مداخله مؤثر و بموقع، با حضور مدیرکل و معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، بهره برداری از خطوط بی سیم اورژانس اجتماعی، رسما آغاز گردید.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، استفاده از بی سیم در مداخلات اورژانس را از ضروریات عنوان کرده و یادآور شد: استفاده از بی سیم در تسریع ارائه خدمات به افراد در معرض آسیب و سهولت ارتباط گیری کارشناسان مداخله گر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است که خوشبختانه این خطوط بی سیم در اورژانس اجتماعی بهزیستی اردبیل نیز راه اندازی گردید.

رضایی افزود: امکان مکالمات کوتاه در دفعات زیاد، صرفه جویی حداکثری در طراحی و نگهداری شبکه، امکان تماس های فردی یا گروهی در حین مداخله، مدیریت یکپارچه شبکه و میزان پوشش دهی بر اساس شبکه دهی موبایلی، اشتراگ گذاری تصویر زنده برای همه کاربران، ردیابی و کنترل موقعیت کاربر در لحظه، ارسال پیام خروجی و پیام هشدار، امکان ضبط صدا و تصویر و اشتراک گذاری موقعیت مکانی، از مزایا و امکانات این بی سیم ها می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده  نزدیک، با گسترش این خدمات به سایر شهرستان های استان گامهای مؤثرتری در زمینه مداخله در بحران و کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی برداشته شود.

کد خبر 88743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد