۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کسب مقام برتر بهزیستی استان

بهزیستی استان در جشنواره شهیدرجائی مقام برتر را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان در پی ارزیابی های ستاد جشنواره شهیدرجایی استان در سال ۱۴۰۱ اداره کل بهزیستی استان سمنان حائز رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه سلامت و رفاه اجتماعی شد.

در آیین معرفی و تجلیل از دستگاههای اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی از دکتر منطقی مدیر کل بهزیستی استان قدردانی به عمل آمد.

متن تقدیرنامه به شرح زیر می باشد:

جناب آقای محمودمنطقی

مدیرکل محترم بهزیستی استان

سلام علیکم

خدمت به مردم شریف ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی الهی، نعمتی سترک و میراثی ماندگار است که امام راحل عظم الشان و شهدای والامقام با تجلی ارزش های بزرگ دینی و انقلابی، به یادگار نهاده اند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، بر اساس بررسی ها و ارزیابی های ستاد جشنواره شهید رجائی استان حائز رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه سلامت و رفاه اجتماعی شده اید، از زحمات و تلاشهای ارزنده جنابعالی و تمام کارکنان خدوم آن دستگاه در کوشش برای اعتلای کشور، احتمام بر تحقق سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با احتمام به سیاست ها و برنامه های دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی، قدردانی می نمایم.

توفیق روزافزون شما و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) از خداوند تبارک و تعالی خواستاریم.

سیدمحمدرضاهاشمی

استاندارسمنان

و رئیس ستاد جشنواره شهیدرجائی

نادر مالکی                       

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان                              

دبیر ستاد جشنواره شهید رجائی استان سمنان                        

         

کد خبر 88136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد