پیام تبریک سرپرست بهزیستی به مناسبت روز پزشک

سرپرست بهزیستی استان زنجان با صدور پیامی ضمن تبریک روز پزشک از اهتمام شایسته و خدمات ارزنده جامعه پزشکی استان  که همواره با تلاش‌ شبانه‌روزی، سختکوشی و تحمل انواع مشکلات توانسته‌اند با سربلندی به رسالت انسانی و خطیر خود عمل نموده و سلامتی، امید و نشاط را برای بخش قابل توجهی از بیماران و خانواده‌های آنان به ارمغان آورند، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، متن پیام نعمت ملکی به شرح ذیل است: 
یکم  شهریورماه، زادروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته ونامدار ایرانی ، شیخ الرئیس ابوعلی سینا، ملقب به پدر طب ایران شایسته ترین  روز برای یادآوری و ارج نهادن به جایگاه و خدمات ارزشمند جامعه تلاشگر و ساعی پزشکی است.  
بدون شک پزشکان ضامن سلامت جامعه و گنجینه ای پربها و گرانبها از انسان های توانمند، خلاق، مبدع و زبده ای هستند که سهم و تأثیر قابل توجهی بر پیشرفت علم و دانش پزشکی روز دنیا دارند، همگان از پرتو وجودشان بهره می برند و مایه مباهات و فخر ایرانی و ایران زمین هستند.
اینجانب فرصت را مغتنم دانسته  و این روز را به همه پزشکان فرهیخته و خانواده بزرگ جامعه پزشکی تبریک عرض نموده واز کلیه پزشکان خیر که نیک اندیشانه و بزرگوارانه با بهزیستی همکاری نموده واز ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی صادقانه و با مهربانی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند سپاسگزارم. امید است با استعانت از درگاه خداوند حکیم همواره موفق و سعادتمند باشید.
نعمت ملکی 
سرپرست بهزیستی استان زنجان

کد خبر 87886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد