برگزاری نشست تخصصی کارشناسان مسئول توانبخشی با مدیرکل بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان از انجام بازدیدهای سرزده و تخصصی، توام با پیگیری های لازم از مراکز و واحدهای تابعه در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، نشست تخصصی کارشناسان مسئول توانبخشی ادارات بهزیستی شهرستانهای تابعه با حضور مدیرکل و معاون امور توانبخشی با هدف ارتقاء سطح علمی کارشناسان و بررسی آخرین دستور العمل های نظارت بر مراکز روزانه و شبانه روزی برگزار گردید.

در این نشست حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبیین اهمیت حوزه  توانبخشی و مراکز و واحدهای زیر مجموعه آن بر لزوم تسلط بر آخرین دستورالعمل های ابلاغی، اشرافیت و نظارت کامل بر عملکرد آنها بصورت تمام وقت تاکید کرد وگفت : حوزه توانبخشی یکی از حوزه های تخصصی و حائز اهمیت می باشد که مستقیماً با افراد دارای معلولیت در ارتباط بوده و رسیدگی به این مطالبات را سر لوحه امورات خود قرار داده است.

مدیرکل بهزیستی استان تعدد وظایف و امورات محوله در این حوزه را گویای اهمیت حوزه و پیگیری مطالبات ولی نعمتان از طریق حوزه توانبخشی عنوان کرد وگفت: برگزاری کمیسیون های پزشکی _ توانبخشی، فعالیت جدی و مستمر در بحث نظارت  برمراکز روزانه و شبانه، رسیدگی به نیازها و مطالبات جامعه هدف، برقراری مستمری برای تمامی پشت نوبتی ها از جمله نکاتی هستند که در سایه تلاشهای کارشناسان این حوزه در سال گذشته محقق شده است.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود نظارت دقیق و انجام بازدید های سرزده از مراکز را جزو اقدامات شاخص در مجموعه بهزیستی بویژه حوزه توانبخشی یاد کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع نظارت بر کیفیت ارائه خدمات به مقیمان مراکز تحت نظارت، صاحبان امتیاز ملزم به اجرای دستورالعمل های ابلاغی سازمان هستند و در این زمینه بهتر است همسو با اهداف و سیاست های سازمان خدمات با کیفیت تری به ولی نعمتان تحت پوشش ارائه گردد.

کد خبر 87082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد