پیام سرپرست بهزیستی به مناسبت روز خبرنگار

سرست بهزیستی استان زنجان  در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان متن پیام نعمت ملکی به شرح ذیل است.

بی شک در روزگاری که نقش اطلاع رسانی از طریق ابزارهای مختلف بویژه شبکه های اجتماعی باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان در عرصه اطلاع رسانی شده، نقش خبرنگاران در انتشار و بیان واقعیات و اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است. این روز در حقیقت فرصتی است برای پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگارانی که برای بیان یک رویداد از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

 خبرنگاران قشر فرهیخته ای هستند که به پاس حرمت، ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی هستند. ورسانه و مطبوعات به عنوان بازوی توانمند بهزیستی نقش به سزایی در اشاعه توانمندی افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر درگذشتگان این عرصه، از همه کنشگران عرصه رسانه که یار و یاور این اداره کل  در عرصه  اطلاع رسانی فعالیتهای این سازمان اعم از مسائل اجتماعی، مشکلات افراد دارای معلولیت، آگاهسازی در زمینه ی پیشگیری از معلولیت ها و بهتر زیستن جامعه هدف هستند، تقدیر نموده و توفیق روز افزون آن ها را آرزومندم

نعمت ملکی

سرپرست بهزیستی استان زنجان

کد خبر 86995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد