بازدید مجازی از خانه های نگهداری بهزیستی استان

بازدید مجازی معاون امور اجتماعی از خانه های نگهداری شبانه روزی فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست سازمان در مرداد ماه سال ۱۴۰۲در بستر وبینار با حضور مسئولین فنی خانه های نگهداری انجام یافت.

در این بازدید امیدوار معاون امور اجتماعی  مسائل و مشکلات موجود در خانه ها را بررسی کرده و راهکارهای مناسبی جهت بهبود شرایط نگهداری و مراقبت از فرزندان ارائه نمود. همچنین فرآیند بازپیوند یا فرزندخواندگی و انجام اقدامات بهنگام بعد از پذیرش فرزندان در خانه ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد:  با توجه به فراغت فرزندان از تحصیل در ایام تابستان، برنامه غنی سازی اوقات فراغت دارای اهمیت ویژه ای می باشد و تنوع برنامه های اجرایی برای فرزندان در رشد همه جانبه شخصیت و استقلال فرزندان نقش بسزایی دارد.

وی افزود:تعامل مثبت با فرزندان تحت مراقبت در خانه ها، باعث تقویت حس تعلق، اعتماد، امیدواری و بهبود کیفیت زندگی فرزندان می شود.

امیدوار در ادامه به نقش تاثیرگذار مربیان در شکل گیری شخصیت مثبت فرزندان و بهبود آسیب های روحی و روانی آنان اشاره نموده و تاکید داشت آموزش مربیان و به روز رسانی اطلاعات آنها موجب بهبود ابعاد مراقبت می شود.

کد خبر 86924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد