رزن| افتتاح  اولین مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه چند معلولیتی زیر14 سال

به مناسبت هفته بهزیستی اولین مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه چند معلولیتی با حضور معاون فرماندار رزن، رئیس اداره بهزیستی رزن ، رئیس اداره آموزش و پرورش رزن، مدیر دفتر نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر رزن و مدیر آموزشگاه استثنایی پویای رزن افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی رئیس اداره بهزیستی رزن در این  خصوص گفت: این مرکز با ظرفیت اشتغال برای چندین نفر به صورت تمام وقت و پاره وقت ، خدمات توانبخشی ( کاردرمانی، گفتار درمانی، روانشناسی و...) به افراد دارای معلولیت جسمی و ذهنی ارائه می کند.

رضایی در ادامه گفت: استفاده از توانایی ها، کشف استعدادها، همچنین بالا بردن توانایی های اجتماعی و آمادگی جهت ورود فرد معلول به اجتماع از جمله اهداف مراکز توانبخشی است.

وی اظهار کرد: افراد دارای معلولیت شهرستان باید دسترسی راحتی به مراکز توانبخشی داشته باشند ، طوری که مجبور نشوند برای دریافت این خدمات به مرکز استان مراجعه کنند. و خوشبختانه با راه اندازی این مرکز افراد دارای معلولیت شهرستان رزن و درگزین از تردد به مرکز استان بی نیاز شده و در شهرستان خود خدمات توانبخشی را دریافت می کنند.

گفتنی است ای مرکز با مدیریت بخش خصوصی و با هزینه تقریبی 300 میلیون تومان با همکاری اداره آموزش و پرورش رزن و آموزشگاه استثنایی پویا رزن راه اندازی شده است.

کد خبر 86011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد