دیلم|دیدار رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم با رئیس اداره بهزیستی

در چهارمین روز از هفته بهزیستی امید عریبی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم با حضور دردفتر رئیس اداره بهزیستی با وی دیدار و هفته بهزیستی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دیلم، در این دیدار با عنایت به انعقاد تفاهم نامه مشترک سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با موضوع کمک به احداث یا تکمیل ۱۰هزار واحد مسکونی ویژه معلولین و مددجویان تحت پوشش  بهزیستی در روستاها و شهرهای کمتراز ۲۵هزار نفر جمعیت پیرامون چالش ها و موانع موجود در تامین مسکن گروههای هدف سازمان و تسریع در ساخت مسکن گروه هدف بحث و تبادل نظر شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اولویت قرار دادن گروه های هدف بهزیستی در برنامه های اجرایی بنیاد مسکن مساعدت و همکاری آن بنیاد را در زمینه های معیشتی، تعمیراتی و احداثی با بهزیستی اعلام کرد.

فاطمه جوهری رئیس اداره بهزیستی دیلم  نیز ضمن تشکر از حضور رئیس بنیاد مسکن و همکاری و تعامل با اداره بهزیستی خلاصه ای از اقدامات انجام شده توسط بهزیستی در خصوص تامین مسکن گروه هدف بهزیستی بیان کرد.

رئیس بهزیستی شهرستان دیلم افزود:تامین زمین برای افراد فاقد زمین از مشکلات اساسی جهت در خانه دار شدن مددجویان است و همواره در تلاش برای مشارکت دستگاه ها و افراد خیر در جهت تامین زمین برای ساخت مسکن مددجو هستیم.

کد خبر 85324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد