دکتر علی‌محمد قادری در کرمانشاه از استمرار ساخت مسکن گفت

رئیس سازمان بهزیستی کشور: خیز بهزیستی برای استمرار در ساخت ۱۸ هزار واحد مسکونی به مددجویان | ائتلاف دستگاه‌های خدمات‌رسان در توانمندسازی مسکن ستودنی است

به گزارش روابط عمومی ادره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ دکتر علی‌محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور، امروز ۲۸ تیرماه در آیین واگذاری چهارده هزارمُین واحد مسکونی به خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول به مناسبت هفته بهزیستی ، گفت: در حال حاضر شاهد ائتلاف نهادهای حمایتی، دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد برای کمک به محرومان جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور در حال حاضر به تعداد ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار مددجو خدمات ارائه می‌دهد، افزود: این سازمان ۱۶۱ ماموریت اجتماعی، مردم‌محور و حاکمیتی دارد.

دکتر قادری توانمندسازی مددجویان سازمان بهزیستی در حوزه مسکن با همکاری سازمان‌های دیگر از جمله بنیاد مستصعفان و بنیاد مسکن را اتفاقی ملی برشمرد و عنوان کرد: طی چهارسال گذشته با توجهات آقای فتاح رئیس سازمان بسیج مستضعفان یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان کمک در بخش‌های مختلف به سازمان بهزیستی شده است که جای تقدیر دارد.

دکتر قادری یادآور شد: امروز چهارده هزارمین واحد مسکونی را به مددجویان فاقد مسکن در کرمانشاه واگذار می‌کنیم و این روند با ساخت ۴ هزار واحد دیگر نیز استمرار خواهد داشت.

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 85133

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد