۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۷
فتاح رئیس سازمان بنیاد مستصعفان خبر داد

تعهد ۱۰۰ درصدی بنیاد مستضعفان در ساخت مسکن تمام خانواده‌های چندمعلول

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ پرویز فتاح رئیس سازمان بسیج مستضعفان ۲۷ تیرماه در آیین واگذاری چهارده هزارمُین واحد مسکونی به خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول به مناسبت هفته بهزیستی در کرمانشاه، ضمن ابراز خرسندی از حضورش در شهر شهیدپرور کرمانشاه به عنوان وطن دوم خود و بازگو کردن خاطراتش در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: ما در سازمان بنیاد مستضعفان آمار خانواده‌های دارای چند معلول را از سازمان بهزیستی گرفتیم که در مرحله اول ۱۴ هزار نفر بودند که امروز به اتمام رسید و مرحله بعدی نیز ۴ هزار خانواده را صاحب خانه خواهیم کرد.

وی از تعهد ۱۰۰ درصدی سازمان بنیاد مستضعفان کشور در خانه‌دار کردن تمام خانواده‌های دارای چند معلول خبر داد و گفت: تلاش ما سرعت در انجام کار در کوتاه‌مدت در این کار خداپسندانه است و از بهزیستی می‌خواهیم آمارهای جدیدی از مددجویان فاقد مسکن را نیز به ما اعلام کند.

فتاح بیان داشت: در تلاشیم همچنین ۱۰ هزار واحد مسکونی را نیز برای مددجویان کمیته امداد احداث کنیم، خانه‌ها شاید در مساحت کوچک باشند اما مشکل مسکن این عزیزان را حل خواهد کرد.

رئیس سازمان بنیاد مستضعفان با اشاره به کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی بنیاد برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویان، خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار واحد دیگر را در کردستان خواهیم ساخت که هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان کمک شده است.

این مسئول با بیان اینکه کمک به محرومان معامله با خداست، گفت: با ساخت هر آجر آخرت خود را می‌سازیم و معتقدیم خداوند نیز ما را در راه کمک به مستضعفان یاری خواهد کرد.

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید 

کد خبر 85163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد