به گــزارش روابـطعمـومی ادارهکـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛
سرمایه انسانی و شیفتهای کاری
رئیس مرکز اورژانس اجتماعی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی متخصص، اظهار داشت: «این مرکز با ۶۱ نیروی حرفهای در قالب ۶ حوزه کاری و در ۳ شیفت ۸ساعته بهصورت شبانهروزی خدمات ارائه میدهد. تعیین تکلیف #استخدامی ۳۴ نفر از #نیروهای_شرکتی، یکی از مطالبات اصلی برای ارتقاء انگیزه و کیفیت خدمترسانی است.»
عملکرد سامانه خط ۱۲۳
وی همچنین عملکرد سامانه #اورژانس_اجتماعی را تشریح کرد: «از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۳ هزار تماس با این سامانه برقرار شده و تیمهای اعزامی مرکز تمامی موارد گزارششده را بهصورت میدانی بررسی و رسیدگی کردهاند.»
چالشهای کمبود ناوگان و تجهیزات
کرانیان با اشاره به محدودیتهای موجود گفت: «علیرغم فعالیت ۷ تیم عملیاتی، کلانشهر #کرمانشاه تنها با ۳ خودروی اورژانس خدمترسانی میکند. با توجه به حساسیت ماموریتهایی مانند مداخله در #خودکشی و بحرانهای فوری، افزایش تعداد خودروها یک نیاز حیاتی است تا از هرگونه تعلل غیرارادی جلوگیری شود.»
تمرکز بر صیانت از خانواده
وی درباره #رویکرد_پیشگیرانه مرکز اظهار داشت: «تاکنون برای ۱۷۰۰ خانواده پرونده تشکیل شده است. بسیاری از بحرانها ریشه در مسائل مالی مانند #ودیعه_مسکن دارد و حمایتهای مالی بهموقع میتواند مانع از فروپاشی خانواده و ارجاع افراد به مراکز نگهداری شود.»
ضرورت ایجاد مراکز تخصصی و تفکیک مراجعان
رئیس مرکز اورژانس اجتماعی به نیازهای زیرساختی استان نیز اشاره کرد: «در حال حاضر "خانه سلامت" وظیفه قرنطینه و اسکان موقت را بر عهده دارد، اما تفکیک مراجعان بر اساس نوع آسیب ضروری است. ایجاد مرکزی مجزا برای #نوجوانان دارای اختلال شخصیت از مهمترین اقدامات مورد نیاز برای جلوگیری از تشدید آسیبها در استان است.»
بـرای پیوستـن به کانـال ادارهکل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیامرسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.












نظر شما