۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
نیکزاد رئیس سازمان بنیاد مسکن کشور خبر داد

اختصاص سهام ۵ الی ۱۰ درصدی پروژه سراج به مددجویان بهزیستی و کمیته داد/ خانواده‌های دارای دو عضو معلول نباید دغدغه مسکن داشته باشند


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ اکبر نیکزاد امروز ۲۸ تیرماه در آیین واگذاری چهارده هزارمُین واحد مسکونی  به خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول با اشاره به مشکلات و سختی‌های افراد دارای معلولیت در عدم برخورداری از مسکن،اظهار داشت: اجاره‌نشین بودن این خانواده‌ها هزینه‌های سنگینی بر دوش آنها خواهد داشت که نیازمند حمایت هستند.

وی افزود: طی انعقاد تفاهم‌نامه چندجانبه بین نهادهای حمایتی از جمله بنیاد مستضعفان، سازمان بهزیستی، ستاداجرایی فرمان حضرت امام، مجمع خیرین مسکن‌ساز، وزارت راه و شهرسازی، بنیادمسکن، دولت و مجلس از سال ۹۴ تا به امروز در کرمانشاه، ۱۴ هزار واحد مسکونی به مددجویان واگذار شده است.

رئیس سازمان بنیاد مسکن کشور همچنین از ساخت سالیانه ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای برای مددجویان سازمان بهزیستی در سراسر کشور خبر داد و بیان داشت: امروزه با تلاش نهادهای انقلابی این امر مهم میسر شده است.

 این مسئول در ادامه به ساخت پروژه ۱۲ هزار واحد مسکونی پروژه "سراج" در کرمانشاه اشاره‌ای داشت و تصریح کرد: حدود ۵ الی ۱۰ درصد این واحدها متعلق به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خواهد بود که هرکدام مساحتی بین ۱۰۸ الی ۱۱۰ متر خواهند داشت.

نیکزاد در پایان ضمن تقدیر از حمایت‌های فتاح رئیس سازمان مستضعفان از ساخت واحد مسکونی برای مددجویان سازمان‌های حمایتی، بیان داشت: ایشان هر زمانی که ما دست یاری دراز کردیم دریغ نداشته و همواره پای کار خدمت به مستضعفان بوده‌اند.

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 85122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد