شهرستان دیّر| آغاز به کار گروه همیار زنان سرپرست خانوار در شهرستان دیر

طی آیینی با حضور معصومه محمدی بخشدار مرکزی، آمنه کنگانی مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری، سرپرست و کارشناس امور اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان دیّر، گروه همیار زنان سرپرست خانوار دیّر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از  بهزیستی شهرستان دیّر، در این آیین سیرانوش دارایی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دیّر اظهار داشت: با افتتاح این گروه همیار که در زمینه آرایشگری فعالیت دارد، برای سه عضو یک خانواده اشتغال‌زایی شده است.

وی ادامه داد: برای راه‌اندازی گروه همیار زنان سرپرست خانوار شهرستان دیّر مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان بلاعوض از سوی اداره بهزیستی این شهرستان پرداخت شده است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دیّر در مراسم افتتاحیه اظهار کرد: گروه همیار زنان سرپرست خانوار با هدف توانمندسازی، کنترل و آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است.

وی در ادامه یادآور شد:  زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی که در حیطه‌های آرایشگری، خیاطی، خدماتی و گلدوزی فعال هستند می توانند جهت توانمند سازی و ایجاد اشتغال پایدار در این برنامه ها شرکت کنند ...

دارایی درپایان خاطر نشان کرد: راه اندازی گروه همیار زنان سرپرست خانوار موجب پرورش خلاقیت و نوآوری برای اقتصاد آنان می‌شود و رسیدن زنان سرپرست خانوار به زندگی متعادل و مطلوب به متن جامعه را به همراه دارد.

کد خبر 85005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد