برپایی نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان از برپایی بیش از ۱۶ غرفه معرفی دستاوردها، صنایع دستی و توانمندهای جامعه هدف همزمان با هفته بهزیستی با شعار " برای مردم، برای به زیستن" در محوطه صحن قیزل باشلار بقعه شیخ صفی اردبیل خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی، همزمان با چهل و سومین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی  با شعار " برای مردم، برای به زیستن" نمایشگاه توانمندیهای جامعه هدف بهزیستی با حضور شرکای اجتماعی، مراکز و موسسات تابعه و جمعی از مسئولین واحدهای بهزیستی استان به اتفاق مدیرکل و اعضای شواری معاونین به مدت ۴ روز در محوطه بقعه شیخ صفی صحن قیزل باشلار در حال برگزاری می باشد.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم ضمن تبریک هفته بهزیستی و فرار رسیدن چهل و سومین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی خدمت خانواده بزرگ سازمان و ارج نهادن به تمام تلاشها و اقدامات صورت گرفته در زمینه حمایت از افراد محروم، درمانده، معلول و آسیب دیده گفت: سازمان بهزیستی از بدو تاسیس خود در زمینه های مختلفی برای آحاد جامعه بویژه از دوران طفولیت تا سالمندی خدمات بسیار متعدد و متنوعی ارائه می نماید. بطوریکه طیف وسیعی از افراد جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته و خدمات لازم را دریافت می نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان هدف از برگزاری نمایشگاه را معرفی توانمندی های جامعه هدف و در کنار آن برپایی ایستگاهها و پایگاه های ثابت و سیار در سطح استان و شهرستان برای معرفی فعالیتها و خدمات ارائه شده به آحاد جامعه و ولی نعمتان تحت پوشش عنوان کرد وگفت: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی نهاد کاملاً حرفه ای، تخصصی و حمایتی می باشد لذا شفاف سازی فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در اولویت کاری این سازمان قرار دارد.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به برنامه های هفته بهزیستی امسال  و لزوم همراهی تمامی شرکای اجتماعی در پیشبرد اهداف سازمانی از تشکیل بیش از ۱۵۰ مورد جلسات هماهنگی و برون سازمان خبر داد و گفت: با تشکیل جلسات بین بخشی و همانگی های صورت گرفته در تلاش هستیم تا مطالبات ولی نعمتان خود را از دستگاههای اجرایی و تمام شرکای سازمان پیگیری و به نتیجه برسانیم.

وی همچنین افزود: امیدواریم با اقدامات خوبی که از سوی دولت و مردم برای معرفی و استفاده از ظرفیت تمامی شرکای اجتماعی و موسسات خیریه در حال انجام می باشد کمک کنیم تا افراد جامعه هدف استقلال فردی خود را بدست آورده و توانمند گردند.

کد خبر 84994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد