شهرستان دشتی| افتتاح خانه هلال بهزیستی شهرستان دشتی به مناسبت هفته بهزیستی

به مناسبت هفته بهزیستی خانه هلال با حضور روسای ادارات بهزیستی و هلال احمر شهرسان دشتی در شهر خورموج افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از اداره بهزیستی شهرستان دشتی در این برنامه سید اسماعیل جعفری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس و پرسنل بهزیستی شهرستان و تبریک هفته بهزیستی، بیان داشت: کار کردن در بهزیستی سختی های بسیار دارد و افرادی که در بهزیستی و در راه خدمت رسانی به معلولان و مددجویان فعالیت دارند به نوعی ایثار می کنند و با تمام توان خود به معلولان و افراد نیازمند خدمات ارائه می دهند.

مراد زارع رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر در این اداره گفت: همواره میان بهزیستی و هلال احمر این شهرستان تعاملات مثبت و سازنده ای در راستای خدمت به مردم عزیز شهرستان به خصوص جامعه هدف بهزیستی وجود دارد و این تعاملات بین بخشی باعث هم افزایی و ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه هدف می گردد.

زارع در ادمه هدف از  راه اندازی خانه هلال را اجرای برنامه های آموزشی به ویژه آموزش کمک های اولیه و همچنین اجرای برنامه های ابلاغی از سوی دو سازمان عنوان کرد.

در پایان این دیدار رییس و کارکنان بهزیستی شهرستان دشتی به عضویت افتخاری جمعیت هلال اجمر شهرستان دشتی پیوستند و از سوی جعفری رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی با اهداء لوح تقدیر از زارع رییس اداره بهزیستی شهرستان دشتی تقدیر شد.

کد خبر 84937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد