میز خدمت ویژه سفر رئیس جمهور در اداره کل بهزیستی استان برپا می شود

صبح روز شنبه 24 تیرماه با حضور دکتر محمدرضا کاظم زاده نماینده تام الاختیار ریاست سازمان بهزیستی کشور ، مدیرکل بهزیستی استان، معاونین و رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی استان به همراه گروه های تعیین شده ، جلسه توجیهی ویژه برپایی میز ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری و نحوه پاسخگویی به مراجعین توسط نماینده سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: با توجه به همزمانی هفته گرامیداشت بهزیستی(24 لغایت 30 تیرماه) با سفر ریاست محترم جمهوری، روزهای 25 لغایت 27 تیرماه ،اداره کل بهزیستی استان میزبان  دایر نمودن میز ارتباطات مردمی در ستاد بهزیستی استان می باشد که دبیری این موضوع با معاون امور اجتماعی در سطح استان بوده و  با دستور مدیرکل تمامی ادارات شهرستانی و مراکز زیر تابعه نیز، در آماده باش کامل هستند. 

در ابتدای جلسه ، با حضور دکتر کاظم زاده، بازدید از اداره کل بهزیستی استان، به منظور بررسی زیرساخت های لازم در خصوص فضای فیزیکی، نیروی انسانی و تمهیدات مورد نیاز صورت گرفت.

در ادامه دکتر محمدرضا کاظم زاده ،نماینده تام الاختیار ریاست سازمان بهزیستی کشور در سفر هیئت دولت به استان با حضور در جلسه، ضمن تبریک هفته بهزیستی و طرح موضوعات مهم و مرتبط با فرآیند صحیح پاسخگویی به مراجعین، افزود:امیدواریم اطلاع رسانی لازم به افرادی که قادر به مراجعه حضوری نیستند صورت گیرد تا بتوانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ و وب سایت سامانه ۱۱۱ مشکلات خود را بیان کنند و اطمینان داشته باشند بررسی خواهند شد.

در پایان جلسه؛مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک هفته بهزیستی به خانواده بزرگ بهزیستی، همکاری، همدلی و هم افزایی در طول مدت استقرار تیم ارتباطات مردمی را موضوع مهمی دانست که باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه همکاران قرار گیرد.

کد خبر 84390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد