«طرح مهرواره در کنار پویش چله نوکری در محضر ولی نعمتان در محلات محروم اجرا می‌شود»

نشست هم اندیشی و صمیمی گروه‌های جهادی و مردمی با حضور مدیر کل بهزیستی استان و معاون مشارکت‌های مردمی این اداره کل، با هدف هم افزایی در جهت خدمت به ولی نعمتان در قالب طرح مهرواره و پویش چله نوکری از طریق ظرفیت‌های بهزیستی و گروه‌های جهادی در سطح محلات محروم در سالن مرکز رشد علم و پارک فناوری استان بوشهر برگزار گردید.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این نشست دکتر حسین اسدی راد مدیر کل بهزیستی استان ، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع جهادگران ، یاد شهید فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی را به عنوان یک مرد صادق و عملگرا ، گرامی داشته و تقارن این نشست با شروع هفته بهزیستی را به فال نیک گرفت .

وی در ابتدا به بخشی از رسالت‌های مهم سازمان بهزیستی با هدف خدمت رسانی به مردم به ویژه جامعه هدف و عزیز تحت پوشش بهزیستی پرداخته و گفت: به طریقی جنس کار و ماموریت شما جهادگران با رسالت بهزیستی مانوس و عجین است و هر دو با یک هدف مشترک در جهت خدمت به ولی نعمتان اما محروم جامعه تلاش می‌نماییم.

دکتر حسین اسدی راد ، نقش گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی در تسهیلگری و کاهش آلام و مشکلات مردم در محلات و روستاها را مهم دانسته و ادامه داد: با توجه به خدمات موثر و مستمر شما جهادگران این پویش خاص یک برهه زمانی یعنی یک چله نیست بلکه شما عزیزان هر روز و مستمراً در جهت کمک به گروه های هدف نیازمند تلاش می‌کنید .

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر شبکه سازی در بین گروه‌های جهادی یک اصل و ضرورت است و با همین راهبرد است که می‌توان خدمات بهتر و گسترده‌تری برای جامعه هدف در نقاط محروم ارائه نمود و بخش زیادی از مسائل و مشکلات را مرتفع کرد.

علیرضا هوشیار معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان به تشریح طرح مهرواره در محضر ولی نعمتان پرداخت و گفت: طرح مهرواره و پویش چله نوکری هر دو دارای یک بار معنایی و با یک هدف مشترک در جهت خدمت به محرومین به ویژه گروه‌های هدف نیازمند بهزیستی می‌تواند موثر باشد .

هوشیار افزود: تلاش گروهای جهادی و مردمی در کنار مددکاران و تلاشگران عرصه بهزیستی به ویژه ۳۸ مرکز فعال مثبت زندگی در سطح استان می‌تواند با هم افزایی و استفاده از پتانسیل‌های یکدیگر نقش بسزایی در کمک به ولی نعمتان عزیز به همراه داشته باشد.

وی در ادامه به جهت آشنایی بیشتر جهادگران ، به تشریح خدمات سازمان در زمینه مسکن ، اشتغال و مشارکت پرداخته و خواهان همراهی این گروه‌های مردمی با شبکه‌های مراکز مثبت زندگی در محلات و شهرها به ویژه نقاط محروم شدند.

شایان ذکر است پس از استماع گزارش نمایندگان گروه‌های جهادی در جلسه ، مدیر کل بهزیستی استان قول مساعد جهت برگزاری میز خدمت در نقاط مورد هدف گروه‌های جهادی در موعد زمانی «چله نوکری » دادند.

کد خبر 84118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد