کارفرمایان، فرماندهان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: کارفرمایان فعال در حوزه اقتصاد، همانند فرماندهان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند که رشادت های بزرگی از خود نشان می دهند.

علی نیکزاد در گردهمایی اشتغال و کارآفرینی بهزیستی استان اردبیل با عنوان «بر بام امید» اظهار کرد: کارفرمایان بخش های اقتصادی و تولیدی کشور و استان اردبیل، همچون فرماندهان خط مقدم هستند که با فعالیت خود و ایجاد اشتغال، رشادت های تاریخی و بزرگی را به یادگار می گذارند.

وی افزود: کارنامه جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف اعم از نظامی و امنیتی، مردم سالاری دینی، اقتدار، اثر گذاری در منطقه و جهان کارنامه قابل قبولی دارد، لذا لازم است که در حوزه اقتصادی، اشتغال و کارآفرینی نیز قدم های استوار تری برداشته شده و اقدامات تاثیرگذارتری صورت گیرد.

نیکزاد ادامه داد: با توجه به سیاست های پولی سال جاری دولت، بانک های عامل استان اردبیل در حوزه پرداخت وام های اشتغال زایی برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی، عملکرد قابل توجه و خوبی را ایفا کردند.

نیکزاد تصریح کرد: سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) جزو نهاد های مقدس و مردمی کشور محسوب می شوند که اقدامات بسیار ارزشمند و مقدسی در سطح جامعه در راستای خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده انجام می دهند. لذا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طی چند سال گذشته، حداکثر همکاری را در خصوص افزایش اعتبارات این مجموعه ها و حمایت از افراد تحت پوشش این سازمان ها، انجام داده اند.

کد خبر 84055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد