۱۲۰ مددجوی زنجانی صاحب شغل شدند

مدیر بهزیستی شهرستان زنجان از ایجاد اشتغال برای ۱۲۰ نفر از مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت:  سقف وام اشتغال بهزیستی به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان  به میزان ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است و این وام صرفا یک بار به مددجوی واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان رزاق منافی عنوان کرد: در سال گذشته نزدیک به ۴۰۰ نفر از مددجویان از محل اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۸ وام اشتغالزایی دریافت نموده و نزدیک به یک هزار نفر نیز بیمه های کارفرمایی و خویش فرمایی و جبران عدم کارایی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی مشوق‌های بسیار خوبی برای کارفرمایان حامی مددجویان در نظر گرفته است، افزود: کارفرمایانی که نسبت به بکارگیری مددجویان بهزیستی اقدام نموده و بر اساس قانون کار حقوق و مزایا پرداخت نمایند می توانند علاوه بر دریافت مشوق هایی چون وام کم بهره از خدمات پرداخت حق بیمه سهم کارفرما ۲۳ درصد به مدت ۵ سال برای نیروی بکار گرفته شده نیز بهره مند شوند  .

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت کارفرمایان، مراکز آموزش فنی و حرفه ای، افزایش اعتبارات اشتغالزایی و بهره گیری از ظرفیت شرکت‌ها و کارخانجات در استان و حمایت های خیرین از عمده فعالیت های شاخصی است که در راستای ایجاد اشتغال مددجویان انجام می گیرد.

منافی خاطرنشان کرد: سامانه ثبت نام افراد جویای کار سازمان بهزیستی به آدرس ذیل راه‌اندازی گردیده و هم‌اکنون در دسترس جهت ثبت نام می‌باشد و ادارات بنابر شرایط احراز هر پست می توانند از آن استفاده کنند، سامانه www.jobwo.ir همیشه دایر و فعال است و ادارات می توانند در هر لحظه جهت جذب نیرو به این سامانه مراجعه کنند.

کد خبر 83785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد