افتتاح همایش حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله

مراسم افتتاح همایش حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی ؛ در مراسم افتتاح همایش حرکت مبارک ۲۰۲۰محله خراسان شمالی مورخه ۱۴۰۲/۴/۱۵که در مصلی بجنورد با حضور جانشین وزیر کشور آقای علی آقامحمدی در طرح محرومیت زدایی و توانمند سازی اجتماعی، استاندار خراسان شمالی ،نماینده ولی فقیه استان ،مدیران اداره کل بهزیستی،کمیته امداد ،هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام ، جمع دیگر از مدیران استانی برگزار گردید و از غرفه بهزیستی بازدید به عمل آوردند و مدیر کل بهزیستی توحیدی مقدم نیز توضیحاتی در خصوص اقدامات بهزیستی در محلات ارایه دادند

محمدرضا حسین نژاد: توانمند سازی و تحول اجتماعی باید توسط افراد محلات کم برخوردار انجام شود و مدیران دستگاه های اجرایی نیز در پیشبرد این اهداف کمک خواهند کرد. وی اظهار داشت:آغاز توانمند سازی محلات کم برخوردار و تقسیم کار دستگاه های اجرایی متولی در استان و هدف گذاری ها انجام شده است .

در ادامه این روز جلسه شورای اداری استان در محل استانداری برگزار گردید

محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی گفت :بجنورد ۷۵ هزار نفر حاشیه نشین دارد که در تراکم بسیار بالا زندگی می‌کنند لذا باید از توان و ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی در توانمند سازی محلات کم برخوردار استفاده کرد . محمدرضا حسین نژاد با تاکید بر اینکه باید به صورت علمی و حرفه ای به محلات کم برخوردار توجه شود ، گفت: کالبد ، مراکز آموزشی ، فضای ورزشی و فقر فضای سبز جزو مشکلات عمده محلات کم برخوردار استان است. علی آقامحمدی جانشین وزیر کشور در طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محلات کشور نیز در این جلسه، مسکن، اشتغال، سلامت و تحصیل، خوراک را جزو وظایف قطعی دولت دانست و گفت: در طرح اجتماع محور محلات کم برخوردار این پنج مورد را جزو اهداف خود قرار داده ایم وتمام دستگاه های اجرایی همراه این طرح خواهند بود. وی با بیان اینکه مسکن، آموزش و بهداشت و درمان جزو اصلی ترین موضوعات در این طرح است، افزود: اجرای این طرح و ابلاغ آن به سران قوا موجب انعقاد تفاهم نامه با تمام وزارت خانه ها شد تا با قوت بیشتری این اهداف را پیگیری کنیم . وی اظهار داشت:خراسان شمالی می تواند در اجرای این طرح جزو بهترین استان ها باشد. در ادامه جلسه شورای اداری آقای توحیدی مقدم مدیر کل بهزیستی گزارشی از اقدامات انجام شده در محلات ۲۰۲۰ ارائه داد.


افتتاح همایش حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله

افتتاح همایش حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله

افتتاح همایش حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله

کد خبر 83688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد