تکمیل ظرفیت یازدهمین  امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی

قابل توجه افراد معرفی شده تکمیل ظرفیت یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی جهت بررسی مدارک

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک در تکمیل ظرفیت یازدهمین  امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی به اطلاع می رساند؛ داوطلبان موظفند جهت ارائه و بررسی مدارک خود از روز چهارشنبه مورخ 05/02/1403  تا روز پنج شنبه مورخ 13/02/1403 و از ساعت 8  لغایت 13:00  با به همراه داشتن مدارک ذیل شخصاً به اداره کل بهزیستی استان محل پذیرش مراجعه نموده و پس از تحویل آنها، رسید دریافت نمایند.

تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد.

مدارک مورد نیاز :

  1. پرینت کارنامه معرفی جهت بررسی مدارک
  2. 4 قطعه عکس 4 x 3 پشت نویس شده (در سال جاری گرفته شده باشد)
  3. اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
  4. اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن
  5. اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی ثبت نام شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن
  6. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان

لازم به ذکر است  نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأئید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست حداکثر تا ۱۲ ماه پس از تاریخ برگزاری آزمون (۰۸/۱۰/۱۴۰۲) نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی اقدام نمایند.

  1. اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگران)
  2. اصل و کپی کارت معلولیت دارای تاریخ اعتبار یا اصل معرفی نامه از سازمان بهزیستی با امضاء مدیر کل بهزیستی استان یا رئیس بهزیستی شهرستان(برای معلولین)
  3. ارایه مدارک و مستندات لازم جهت اصلاح حداکثر سن مقرر
  • ارائه اصل و کپی شناسنامه همسر و  فرزندان ( براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت-موضوع مصوبه شماره 278/69385 مورخ 19/8/1400 مجلس شورای اسلامی)
  • ارائه اصل و کپی قرارداد و لیست سوابق بیمه با نام کارگاه (در خصوص معرفی شدگانی که سابقه اشتغال به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحوت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 22/11/1357  تا کنون)
  1. ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها
  • شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.

تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال‌های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.

  • استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت بموجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا  با ارائه مدارک و مستندات ذیل امکانپذیر خواهد بود؛

الف - داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد  تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه

ب - گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.

کد خبر 106420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد