دیدار صمیمی مدیرکل بهزیستی با مدیرکل صدا وسیمای مرکز اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از تشریح برخی از خدمات ارائه شده به افراد جامعه هدف خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با فرا رسیدن هفته بهزیستی، مدیرکل به همراه معاونین حوزه های تخصصی با مدیرکل صدا وسیمای مرکز اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در دیدار با مدیرکل صدا وسیمای اردبیل ضمن قدردانی از همکاریهای بین بخشی و حمایت از افراد جامعه هدف بویژه در آگاهسازی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در مجموعه بهزیستی گفت: مجموعه بهزیستی کاملاً تخصصی و مداخله محور در رسیدگی به مسائل و  نیازهای افراد تحت پوشش خدمات خود را در سطحی بسیار گسترده ارائه می نماید.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برخی از اقدامات در هفته بهزیستی اشاره کرد وگفت: با توجه به تعیین شعار هفته بهزیستی " برای مردم، برای به زیستن " برنامه های متعددی همچون؛ برپایی جشنواره های فرهنگی و تفریحی، مسابقات ورزشی، برپایی آیین اشتغال و توانمندیهای جامعه هدف، نمایشگاههای معرفی محصولات و دستاوردهای ولی نعمتان، مجموعه افتتاحیه شهرستانها، مسکن مددجویی، مراکز و موسسات غیر دولتی، مراکز مشاوره و... پیش بینی شده که در همین رابطه نیازمند همکاری های بیشتر در پوشش اخبار و بازتاب ارائه خدمات به آحاد جامعه هستیم.

در ادامه لطیفی مدیرکل صدا وسیمای استان هم ضمن قدردانی از فعالیتهای بهزیستی استان در رسیدگی به نیازهای ولی نعمتان تحت حمایت گفت: توانمندی و استعدادهای برخی از این عزیزان ایجاب میکند که این بزرگواران به جامعه بهتر معرفی گردند و صدا وسیما در حد مقدورات و با با تولید محتواهای مناسب با اهداف بهزیستی، به تعهد و وظایف قانونی خود عمل می نماید.

مدیرکل صدا وسیمای اردبیل از اهتمام جدی این اداره در همکاری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه خبر داد وگفت: در رسیدن به جامعه ای سالم و پویا همه نهادها و سازمان های مرتبط با هم همکاری نمایند تا این دغدغه در سطح جامعه به یک مطالبه جدی تبدیل شده و با فرهنگ سازی های مستمر و مفید در کنار مردم بتوانیم در این زمینه ها موثر واقع شویم.

کد خبر 83312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد