در رسانه| آمادگی بهزیستی آذربایجان شرقی برای جمع آوری و توزیع نذورات عید قربان

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از آمادگی این سازمان برای جمع آوری نذورات قربانی و توزیع آن بین نیازمندان در آستانه عید سعید قربان خبر داد.

ایسنا| فرگل صحاف در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عید قربان یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان و یادآور اخلاص و بندگی حضرت ابراهیم(ع) در برابر پروردگار خویش است و در این روز بزرگ و فرخنده نباید نیازمندان را فراموش کنیم. 

وی افزود: بهزیستی آذربایجان شرقی همچون سنوات گذشته به عنوان واسطه خیر بین نیکوکاران و نیازمندان واقعی آماده جمع آوری نذورات، گوسفند زنده، گوشت قربانی و کمک‌های مردمی با هر میزان توان مالی جهت توزیع بین مددجویان است.

وی خاطرنشان کرد: هم استانی‌های عزیز و خیرین گرامی می‌توانند نذورات و قربانی خود را به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و یا موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی استان اهدا کنند تا در کمترین زمان به دست نیازمندان برسد.

صحاف گفت: خیران در شهرستان تبریز می‌توانند گوشت قربانی و دام‌های زنده خود را به شیرخوارگاه احسان واقع در خیابان سلیمان خاطر، جنب دانشگاه آزاد یا مجتمع فیاض بخش و یا بهزیستی شهرستان تبریز تحویل دهند و ادارات بهزیستی سایر شهرستان‌ها نیز آماده دریافت قربانی‌ها و دام‌های زنده جهت توزیع بین مددجویان می‌باشد.

وی با اعلام آمادگی موسسات خیریه دارای مجوز از سازمان بهزیستی و بخصوص موسسات مسئول در نگهداری از معلولین و فرزندان اعم از ایتام و بدسرپرست جهت پذیرش کمکها و هدایای نقدی و غیر نقدی مردم استان اظهار کرد: جهت سهولت امر، مردم شریف استان می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۶۱۶۰*۶۶۵۵* و انتخاب نیت خود در هزینه کرد کمک‌های موردی به نیازمندان عزیزی که چشم انتظار یاری همنوعان می‌باشند کمک رسانی کنند .

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، وی افزود: شماره حساب متمرکز هدایای خاص بهزیستی استان نزد بانک مرکزی ۴۱۵۴۰۳۴۵۴۱۵۵۶۰۷۷ وشماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۳۴۲۱۱۴ نیز در خدمت عزیزان جهت کمک به نیازمندان در اختیار مردم شریف استان می‌باشد و هموطنان عزیز می‌توانند از طریق روش‌های مذکور به یاری نیازمندان بشتابند.

کد خبر 83017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد