در هفته قوه قضائیه صورت گرفت.
دیدار مدیرکل و اعضای شورای معاونین بهزیستی با دادستان اردبیل

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضاییه حامد رضایی مدیرکل بهزیستی و اعضای شورای معاونین با دادستان اردبیل دیدار و گفتگو نمود.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک انتصاب جلال آفاقی بعنوان دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، به تشریح فعالیت های بهزیستی و ارائه گزارش عملکرد پرداخته و خواستار همکاری و تعامل بیشتر بین بهزیستی و دادستانی شد.

جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه زحمات وفعالیت هایی که در بهزیستی صورت می گیرد، نوعی جهاد است؛ گفت: ما با مجموعه بهزیستی از نزدیک آشناییم و تمام تلاش خود را می کنیم که همکاری های فی مابین به حد مطلوب نزدیک تر شود. چرا که بسیاری از فعالیت های بهزیستی از جمله صیانت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست با دادستانی ارتباط دارد و دادستان به عنوان متولی اصلی این کودکان وظایف ویژه ای دارد. با این حال امید داریم که با همفکری، مطالبه گری و پیگیری لازم بتوانیم گام های بزرگی در این مسیر برداریم.

در این نشست آفاقی دادستان اردبیل بر اهمیت کار در مجموعه هایی نظیر بهزیستی و سختی شرایط کار و پرداختن به امورات محرومان و مددجویان اظهار داشت: سازمان بهزیستی از ابتدای تاسیس خود اهداف خود را بر حمایـت، توانبخشی و توانمندسازی افراد جامعه هدف خود قرار داده است تا با این راه بخشی از دغدغه ها و خلاء های مددجویان خود را پر نماید.

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در حوزه های اجتماعی، پیشگیری و حتی توانبخشی بهزیستی مشکلاتی وجود دارد که برای حل آنها نیازمند همکاری پررنگ سایر ادارات از جمله دادستانی هستیم. در مسائل متعددی از جمله رسیدگی به کودکان کار، درمان اعتیاد، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، تعریف معتادین در جامعه و ... نیاز داریم که فضای تعاملی بین ما و دادستانی گسترده تر شود.

کد خبر 82758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد