تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل بهزیستی استان سمنان

در مراسمی از خدمات و زحمات جواد قربانی تقدیر و طیبه سلطانیان بعنوان ذیحساب جدید بهزیستی استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان در مراسمی از خدمات و زحمات جواد قربانی تقدیر و طیبه سلطانیان بعنوان ذیحساب جدید بهزیستی استان معرفی شد.

این مراسم با حضور معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان، مسئول حراست اداره دارایی، مدیرکل، معاونین و روسای ستادی بهزیستی استان در سالن جلسات ستاد بهزیستی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان ضمن خوش آمدگویی به آقای فولادی و هیات همراه و تقدیر از زحمات و خدمات جناب آقای قربانی در زمان قبول مسئولیت ذیحسابی بهزیستی استان برای سرکار خانم سلطانیان در سمت جدید آرزوی موفقیت کردند.

وی کار در بهزیستی را خدمت به نجیب ترین افراد عنوان داشته و افزودند: قانون حسن الخطاب است و باید فعالیت ها زیر سایه قانون و طبق دستورالعمل ها اجرایی شود، اما نباید این نکته فراموش شود که در اجرای قانون باید روح انسانی و همکاری در آن دمیده شود تا بتوان با اجرای دقیق قوانین به اهداف پیش بینی شده نیز دست یافت.

منطقی کار در بهزیستی را شیرین توصیف کرده و شرط آن را باز کردن گره ای از مشکلات جامعه هدف بیان و ادامه دادند: ذیحسابان مشاورین مدیران کل در دستگاه های اجرایی هستند و امور اداری با نظارت و همکاری ایشان به منزلگاه مقصود خواهد رسید.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان سخنان خود تقدیر و تشکر ویژه ای از جناب آقای قربانی به پاس همراهی و همدلی ایشان با مجموعه بهزیستی داشته و برای خانم سلطانیان آروزی موفقیت در سمت جدید داشتند.

سپس جناب آقای فولادی معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان با بیان این مطلب که کار در بهزیستی توفیق است و باید قدردان این زحمات بود ابراز داشتند: همواره اداره کل اقتصادی و داریی استان نگاه ویژه ای به دستگاه های حمایتی داشته و دارد و این نگاه بواسطه جامعه هدف شریف این نهاد ها است.

فولادی ذیحسابان را مجریان و ناظران قانون در دستگاه های اجرایی برشمرده و خواستار همراهی و همکاری ایشان با مدیران دستگاه کما فی سابق شده و ضمن تقدیر از تلاش های آقای قربانی شرح کوتاهی از سوابق اجرای سرکار خانم سلطانیان ذیحساب جدید بهزیستی استان داشتند.

در ادامه جلسه جواد قربانی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مدیرکل و معاونین بهزیستی استان در زمان قبول تصدی ذیحسابی بهزیستی استان کار در بهزیستی را توفیق خدمت عنوان و گزارشی از فعالیت های خود ارائه داشتند و در ادامه طیبه سلطانیان ذیحساب جدید بهزیستی استان با ابراز خرسندی از حضور و فعالیت در بهزیستی از برنامه ها و خواسته های خود با مدیرکل و معاونین سخن گفتند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری از خدمات جواد قربانی تقدیر و طی حکمی طیبه سلطانیان بعنوان ذیحساب بهزیستی استان معرفی شد .

کد خبر 82546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد