برپایی میز ارتباطات مردمی در سفرهای استانی موجب افزایش اعتماد عمومی و ارتباط چهره به چهره

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی، میز ارتباطات مردمی بهزیستی آذربایجان شرقی به منظور رسیدگی به درخواست ها و پاسخگویی به سوالات خانواده های تحت پوشش آغاز به کار کرد.

دکتر کاظم زاده در نخستین روز از استقرار میز ارتباطات مردمی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی به مناسبت دومین سفر رئیس جمهوری به استان با بیان اطلاعات کامل و آشنایی کامل همکاران مستقر در میز ارتباطات استان ابراز داشت: برپایی میز ارتباطات مردمی در سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت موجب ارتباط چهره به چهره و افزایش اعتماد عمومی می شود .

وی افزود: خوشبختانه در بهزیستی آذربایجان شرقی، تمهیدات لازم  اندیشیده شده و شیوه نامه های ارسال شده توسط نهاد ریاست جمهوری، به بهترین نحو در استان اجرایی شده است و در این سه روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ در خدمت هموطنان عزیز به ویژه جامعه هدف بهزیستی هستیم.

تدابیر فراتر از شیوه نامه بهزیستی برای استقرار میز ارتباطات مردمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، میز ارتباطات مردمی بهزیستی آذربایجان شرقی با حضور دکتر کاظم زاده نماینده تام الاختیار سازمان بهزیستی کشور و دکتر صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی طی سه روز از تاریخ ۱۷ تا ۱۹  خرداد ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برقرار شده است.

تدابیر فراتر از شیوه نامه، برای استقرار میز ارتباطات مردمی بهزیستی آذربایجان شرقی

نماینده تام الاختیار سازمان بهزیستی کشور، تدابیر بهزیستی برای استقرار میز ارتباطات مردمی را عالی و فراتر از شیوه نامه های اجرایی ارسالی دانست.

دکتر کاظم زاده در نخستین روز از استقرار میز ارتباطات مردمی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی به مناسبت دومین سفر رئیس جمهوری به استان با بیان اطلاعات کامل و آشنایی کامل همکاران مستقر در میز ارتباطات استان ابراز داشت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و شیوه نامه های ارسال شده توسط نهاد ریاست جمهوری به بهترین نحو در بهزیستی استان اجرایی شده است و در این سه روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ در خدمت هموطنان عزیز به ویژه جامعه هدف بهزیستی هستیم.

تدابیر فراتر از شیوه نامه بهزیستی برای استقرار میز ارتباطات مردمی

وی با بیان مراجعه نزدیک به ۱۲۰ نفر در روز نخست، ابراز داشت: درخواست های ارائه شده از سوی مددجویان در زمینه های مختلف اعم از کمک هزینه های درمان، موردی، ازدواج، تحصیلی، مسکن، اشتغال، تجهیزات توانبخشی و ... بوده است که تمامی درخواستها مورد بررسی قرار گرفته و دستورهای لازم داده شد و امیدواریم به محض تامین اعتبار از جانب نهادهای ذیربط و با هماهنگی های موجود در استان، اقدام لازم در راستای رفع مشکلات و جلب رضایتمندی جامعه هدف انجام شود.

برپایی میز ارتباطات مردمی در سفرهای استانی موجب افزایش اعتماد عمومی و ارتباط چهره به چهره

نماینده تام الاختیار سازمان بهزیستی کشور با بیان حمایت بهزیستی از مددجویان در خصوص رفع مشکل مسکن و اشتغال آنان، ابراز داشت: مددجویانی که فرم"ج" آن ها سبز بوده و تاکنون از امکانات بهزیستی در خصوص مسکن بهره مند نشده اند می توانند از تسهیلات مسکن این سازمان استفاده کنند و در خصوص اشتغال زایی نیز علاوه بر اعطای تسهیلات به مددجویان، کارفرمایانی که افراد دارای معلولیت را به کار گیرند نیز می توانند از تسهیلات کارفرمایی بهزیستی بهره مند شوند.

گفتنی است همزمان با دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی ، ۲۹ میز ارتباطات مردمی در استان برپا شده است.

کد خبر 81357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد