بازدید مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از شهرستان سربیشه

شرفی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی و رحیمی معاون امور توسعه پیشگیری به همراه کدخدایی رئیس بهزیستی شهرستان سربیشه از بهزیستی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی ، شرفی مدیر کل بهزیستی استان به همراه رحیمی معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی استان و کدخدایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان با حضور در بخش درح شهرستان سربیشه ، با حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه بخش درح و مهندس سنجری بخشدار درح دیدار کرد. در این دیدار، شرفی ، ضمن تشکر از حمایت‌های امام جمعه و بخشدار درح در جهت کمک به مددجویان بهزیستی ، گزارشی از وضعیت خدمات سازمان بهزیستی در سطح استان ارائه و تاکید کرد امسال با پیگیری‌هایی که انجام شده ، هیچ مددجویی پشت نوبت مستمری در سطح استان نداریم. مدیر کل بهزیستی استان گفت در حوزه خدمات سازمان بهزیستی از ظرفیت خیرین و سازمان های مردم نهاد در جهت کمک به معلولین باید استفاده شود. در ادامه بخشدار و امام جمعه بخش درح ضمن تشکر از حضور مدیر کل و معاونین ایشان در بخش مرزی درح ، گوشه ای از مشکلات جامعه هدف بهزیستی در بخش درح را مطرح کردند .

شرفی مدیر کل بهزیستی استان به همراه رحیمی معاون امورتوسعه پیشگیری بهزیستی استان ، کدخدایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه ، مهندس سنجری بخشدار درح و مهندس نادی مدیر بنیاد مسکن سربیشه ضمن حضور در روستاهای مرزی بخش درح شهرستان سربیشه از نزدیک پای درد دل مردم مرزنشین این روستاها نشستند و به درخواست ها و مشکلات آنها گوش دادند و قول مساعد در جهت پیگیری و رفع مشکلات آن ها رادر حد بضاعت را دادند. شرفی مدیر کل بهزیستی استان در حاشیه این برنامه از ساخت ١١ واحد مسکن توسط بهزیستی برای مددجویان این مناطق با کمک بنیاد مسکن خبر داد و گفت: توانمند سازی جامعه هدف همیشه جزء اولویت های بهزیستی خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاون امور توسعه پیشگیری از روند پروژه ساخت ۱۱ واحد مسکن معلولین که با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و بهزیستی شهرستان در حال ساخت در روستای لجنگ شهرستان سربیشه می باشد بازدید کردند. گفتنی است در این بازدید که رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه ، مهندس سنجری بخشدار درح و مهندس نادی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان حضور داشتند ، رئیس اداره بهزیستی شهرستان و مدیر بنیاد مسکن شهرستان گزارشی از پیشرفت و اقدامات صورت گرفته در پروژه مسکن معلولین روستای مذکور ارائه کردند. مدیر کل بهزیستی استان ، ضمن تشکر از ریاست بهزیستی شهرستان و مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بابت پیگیری ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی تاکید کرد ، مسکن یکی از برنامه های جدی دولت به ویژه برای قشر محروم است. بهزیستی با کمک دیگر نهادها از جمله بنیاد مسکن در جهت کمک به ساخت مسکن مقاوم برای مددجویان واجد شرایط حتما کمک می کند و قدردان همه عزیزان و خیرینی که در زمینه کمک به ساخت مسکن مددجویان انجام وظیفه کردند ، هستیم.

شرفی ، در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان سربیشه ، با حجت‌الاسلام و المسلمین کاظمی امام جمعه شهرستان سربیشه دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار ، مدیر کل بهزیستی استان ضمن تبریک انتصاب امام جمعه سربیشه ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بهزیستی استان و شهرستان ارائه کرد .

در ادامه سفر ، مدیر کل بهزیستی استان به شهرستان سربیشه ، شرفی از مرکز توانبخشی روزانه مهر شهر سربیشه بازدید و از نزدیک فعالیت های این مرکز را رصد و در جریان روند فعالیت های مرکز قرارگرفت.

کد خبر 81351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد