دیدار مدیرکل بهزیستی با رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی

حسن شرفی مدیرکل بهزیستی استان با همراهی رجبی معاون توسعه مدیریت و منابع، شیخانی معاون توانبخشی و خسروی رئیس اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان در دفتر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان حضور یافت و ضمن تبریک انتصاب ایشان، با وی گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، شرفی در این دیدار به ارتباط مستقیم کاری سازمان بهزیستی در حوزهای مختلف با مجموعه قضایی استان اشاره کرد و گفت: ماهیت برخی خدمات بهزیستی خصوصا در حوزه آسیب های اجتماعی، اورژانس اجتماعی، فرزند خواندگی و... به گونه ای است که داشتن تعامل و همکاری دادگستری با بهزیستی را می طلبد. ️وی از همکاری های گذشته تقدیر و برای آینده خواستار تداوم و افزایش تعاملات شد. ️مدیرکل بهزیستی استان به احکام جایگزین صادر شده از سوی حوزه قضایی اشاره کرد و ضمن تشکر از این بابت خواستار تداوم آن شد.
️عبدالهی مدیرکل دادگستری استان در این دیدار ضمن تشکر از حضور مسئولین بهزیستی گفت: هر یک از افرادی که در مجموعه ای از بخش های دولتی مشغول به کار هستند، وظایفی دارند و ارائه خدمت می نمایند، اما این مهم در بهزیستی با توجه به جامعه هدف آن تفاوت پیدا میکند و ماهیت دستگیری از ناتوان و سختی کار پیدا میکند، و این سعادتی است برای کارکنان آن در بخش های مختلف. ️وی به اقدامات حوزه قضایی استان اشاره ای کرد و اظهار داشت: سعی بر این است که در رهگذر مجازات جایگزین، گامی در جهت کاهش محرومیت برداریم و تعداد ٩٠ حکم جایگزین حمایتی که در سال گذشته برای حمایت از جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد و همچنین کمک به درمان و بهورزی بیماران صادر شده به امید خداوند تداوم خواهد داشت و در سال جاری آن را هدفمندتر کرده و گسترش خواهیم داد. ️مدیرکل دادگستری استان نیز خواستار تقویت واحدهای مشاوره، بهره گیری از افراد توانمند در آن ها و تعدیل هزینه های آن خدمات در تمامی بخش های تحت نظارت بهزیستی استان شد.
 

کد خبر 107445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد