تشکیل اولین جلسه کمیته سلامت اداری سال جاری در بهزیستی استان

ظهر امروز؛ اولین جلسه شورای سلامت اداری سال جاری به ریاست مدیرکل بهزیستی استان و با حضور اعضا در سالن جلسات حوزه مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد :  در ابتدای جلسه شاپور عنبری، مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد بهزیستی استان  ضمن تشریح وضعیت مرتبط با محورهای جلسه «وضعیت صدور مرخصی و ماموریت؛ املاک؛ نظارت بر مراکز» ؛ مشکلات و مسائل پیرامون آنان را گزارش داد.
در ادامه پس از ارائه گزارش دفتر مدیریت عملکرد؛ توضیحاتی توسط سایر اعضا در رابطه با محورهای مورد بحث مطرح و مورد تبادل نظر اعضا قرار گرفت. 
 ارائه نظارت های قوی و مستمر براساس شیوه نامه ها و دستورالعمل ها بر مراکز توسط معاونین تخصصی، روسا و کارشناسان ستادی و شهرستانی؛ لزوم توجه به قوانین در ایجاد و تمدید قراردادهای دستگاه؛ انتخاب تیم 3 نفره جهت نظارت مستمر و هوشمندانه بر عملکرد مراکز مثبت زندگی و نظارت بر نحوه صحیح  صدور و پرداخت های مرتبط با ماموریت، مرخصی و ورود و خروج های کارکنان،  گزیده سخنان مطرح شده با رویکرد اصلاحی  توسط مدیر کل بهزیستی استان و  پایان بخش اولین جلسه شورای سلامت اداری سال در سال 1402 بود.

کد خبر 79597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد