دیدار نمایندگان جامعه معلولین با مدیرکل بهزیستی استان

کریم رهیده معاون توانبخشی بهزیستی استان به همراه خدارحم اتابک بازرس جامعه معلولین ،دکتر مختار دهراب پور از فعالین جامعه معلولین و سید محراب علوی نایب رئیس جامعه معلوملین استان با محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: در ابتدای این دیدار، نمایندگان جامعه معلولین از مدیرکل بهزیستی استان که در طی مسئولیت های خود،سعی و تلاش صادقانه و دلسوزی خالصانه را در مجموعه داشتند تشکر و قدردانی کردند.

نمایندگان جامعه معلولین در ادامه با بیان مشکلات معلولان و پیشنهادهایی برای خدمات رسانی بهتر، از جمله حمایت سازمان در برگزاری  انتخابات هیئت مدیره به دلیل نقش مطالبه گری و اثرگذار  برای به ثمر رسیدن سیاست های  درست و اصولی را خواستار شدند.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : یکی از مهمترین عملکرد ما در بهزیستی استان، ضمن تعامل با مجموعه سیاسیون استان حذف اقدامات و نگاه های سیاست زده در عملکرد و انتصابات  بهزیستی  بود،چراکه معتقدیم با توجه به جنس کاری که داریم نباید کوچکترین نگاه سیاسی به جامعه هدف بهزیستی باشد.

در ادامه آریا ؛ مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه هیچگونه کوتاهی عامدانه و یا سهوی در حوزه خدمت رسانی به جامعه معلولین قابل پذیرش نیست ، افزود: خدا را شاکرم در زمان مسئولیت توانستم مطالبات مدفون شده جامعه هدف بهزیستی و خصوصا معلولین عزیز را با حمایت ریاست سازمان و مجموعه همکاران در سازمان بهزیستی کشور احیا کنیم از جمله رفع دغدغه همیشگی برقراری مستمری برای کلیه مددجویان پشت نوبت دریافت خدمات و افزایش حق پرستاری  از 460نفر به 1460 نفر با افزایش  3 برابری.

آریا، موضوع سهمیه استخدام 50 نفری در بهزیستی استان را یک فرصت برای معلولین توانمند دانست و افزود: امیدوارم بتوانیم به شکل کامل احیای سهمیه 3% و بیشتر از آن را حداقل در آزمون های استخدامی سازمان داشته باشیم تا جامعه هدف ما بتوانند از این فرصت و ظرفیت که قانون هست و متاسفانه توسط خیلی از سازمان ها نادیده گرفته می شود،استفاده کند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: شرکای اجتماعی بازوان توانمند سازمان هستند که همکاران ما با توجه به فعالیت ها و وظایف سازمانی می توانند عملکرد آنان را هدفمند و نهادینه کنند از جمله حمایت و راهنمایی جهت تشکیل NGO ها و سمن های فعال و استفاده از افرادی با روحیه تسهیل گر و تصمیم گیرنده تا بتوانند با توجه به محرومیت نسبی استان و محدودیت های اعتباری بهزیستی و گستردگی خدمات نقش اثرگذاری داشته باشند.

در پایان کریم رهیده معاون توانبخشی بهزیستی استان گفت: مجموعه معاونت توانبخشی بهزیستی استان با نگاهی مثبت، پیگیری های لازم  برای حضور نماینده کشوری انجمن معلولین به منظور برگزاری اصولی انتخابات هیئت مدیره را در اسرع وقت دنبال خواهد کرد.

کد خبر 79039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد