آیین تحویل کلید واحد های مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل

به گزارش واحد روابط عمومی، حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از تحویل کلید های مجتمع مسکونی 45 واحدی حضرت امیر(ع) به ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی و ثبت نام کرده در طرح نهضت مسکن ملی خبر داد.

رضایی مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: شاکر نعمات الهی هستیم که با کمک های خیرین و مردم، توانستیم اتمام این پروژه را به پایان برسانیم تا ولی نعمتان تحت پوشش بتوانند با آسایش و آرامش در این واحد ها زندگی بکنند.

وی افزود: 4 سال پیش کلنگ زنی این مجتمع شروع شد و این مجموعه حدود 5000 متر زیربنا دارد که 2200 متر از این مجتمع متشکل از 2 بلوک دوازده واحده و یک بلوک 21 واحده می باشد. هر واحد 75 متر و دارای دو اتاق هست که خانواده های دارای عضو معلول از امتیازات پارکینگ نیز برخوردار می شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: در سال گذشته در سطح استان اردبیل 102 واحد به ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی تحویل داده شد و امسال نیز در حال حاضر، 150 واحد در دست اقدام و ساخت می باشد. همچنین بیش از 700 نفر از جامعه هدف بهزیستی نیز در طرح نهضت مسکن ملی ثبت نام کرده اند که امید است با پیگیری های لازم از ظرفیتی که در دولت سیزدهم برای خدمت به ولی نعمتان عزیز ایجاد شده است، استفاده گردد ...

وی اظهارکرد: امید است با عنایت پروردگار متعال، در آینده ای نزدیک با حضور مسئولین کشوری و استانی شاهد افتتاح رسمی این پروژه باشیم.

کد خبر 78550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد