دیدار صمیمانه نوروزی مدیرکل بهزیستی با کارکنان

امروز 15 فروردین ماه، محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد طی نشستی صمیمانه با همکاران بهزیستی استان و شهرستان بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

دیدار صمیمانه نوروزی مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در جمع پرسنل ستادی،رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ در ابتدای این دیدار؛ محمد کریم آریا ضمن شنیدن نقطه نظرات؛مسائل و خواسته های همکاران با تبریک سال جدید و ایام ماه مبارک رمضان از خدمت رسانی دلسوزانه کارکنان به جامعه هدف و تلاش برای انجام درست و به موقع امور اداری ، تقدیر و تشکر کرد. 

مدیرکل بهزیستی استان نگاه صرف عاطفی به بهزیستی را اشتباه دانست و افزود: مجموعه بزرگ بهزیستی نیازی به دلسوزی ندارد و تنها با احقاق حقوق و رفع مطالبات نادیده گرفته شده می تواند در راستای رسالت درست خود گام بردارد، انتظار ما از مسئولان هم اجرای قانون در خصوص فعالیت های حساس و گسترده جامعه بزرگ بهزیستی است. 

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان، ضمن مرور برخی برنامه های سال 1401 ، اظهار داشت: تمام  تلاش های ما در راستای  پاسخگویی و پیگیری  مطالبات فراموش شده جامعه تحت پوشش و همکارانمان‌در سراسر استان بوده که آن را جزء تعهدات اصلی و مهم خود می‌دانیم. 

آریا افزود : همکاران ما در بهزیستی باید مورد تکریم قرار گیرند و هویت داشته باشند و در این راستا تمام تلاش هایی که برای حضور استاندار ، نمایندگان و سایر مسئولین کشوری و استانی برای بازدید و حضور در بهزیستی و سایر مراکز وابسته صورت می پذیرد تنها  با هدف به رسمیت شناختن بهزیستی و فعالیت های آن انجام می گیرد. 

آریا با اشاره به اینکه برای اولین بار بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ مددجوی پشت نوبتی ندارد؛ افزود: بهزیستی استان سالانه بصورت مداوم ۷ الی ۸ هزار مراجعه کننده توسط جامعه هدف پشت نوبت دریافت خدمات داشت که به  یاری خداوند و همکاری پرسنل استانی و شهرستانی؛ توانستیم این دغدغه مراجعین را رفع کنیم، هرچند خاطرمان مکدر است و علاقه مند نیستیم این تعداد افراد نیازمند حمایت در استان داشته باشیم.

در پایان مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تعهد به دغدغه های حوزه کاری را از اولویت های تمامی مسئولین دانست و گفت: اگر جایی تلاش کردیم و سرتعظیم فرود آوردیم برای رفع دغدغه ها و مطالبات همکاران و جامعه هدف بهزیستی استان؛ تنها با این باور بوده که  هرجا روزنه و ظرفیتی برای رشد و کاهش مشکلات این مجموعه باشد باید بدون فوت وقت اقدام کرد.

در پایان؛ مدیرکل بهزیستی استان با اهدای شاخه گلی، کارکنان حاضر در جلسه را بدرقه کرد. 

کد خبر 76740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد