میز خدمت دائمی بهزیستی در مصلی زنجان راه اندازی شد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از راه اندازی میز خدمت دائمی بهزیستی در حاشیه نماز پرفیض جمعه در مصلی زنجان خبر داد و گفت : تکریم ارباب رجوع از اصول بهزیستی است وپاسخ مراجعین و جامعه هدف  به میز خدمت ظرف ۷۲ ساعت داده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی اظهار کرد: تکمیل چرخه گزارش مددکاری ،گزارش گیری از سامانه ارمغان و بررسی ثبت درخواست نیازمندیهای جامعه هدف و تعیین چارچوب کمک به مددجو با توجه به دستورالعمل‌ها و قوانین از جمله فرایندی است که در ۷۲ساعت پاسخگویی طی خواهد شد .

 وی با تاکید بر لزوم پیگیری درخواست‌ها، شکایت‌ها، پیشنهادها، انتقادها و مطالبات مردم؛ افزود: معاونین، روسای واحد ها و کارشناسان بهزیستی با همکاری ستاد پذیرش هر هفته در مصلی زنجان آماده پاسخگویی به مراجعین هستند و در کلیه شهرستانهای تابعه نیز پاسخگویی ظرف ۷۲ ساعت انجام خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی تصریح کرد:  افزایش سطح رضایت ارباب رجوع در راستای بهبود میزان اعتماد آنان به سازمان، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع از طریق کاهش زمان، آشنا کردن مراجعه کنندگان با دستورالعمل ها و شیوه نامه های اداری سازمان به منظور آگاهی از حقوق و وظایف ارباب رجوع و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد از دیگر دستاوردهای مهم استقرار میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه است.

حسینی ملاقات های حضوری هفتگی با جامعه هدف در میز خدمت بهزیستی، حضور در سامانه سامد، سفرهای رسمی و غیر رسمی به شهرستان ها، ارتباط با رسانه ها و آگاهسازی عموم مردم در خصوص برنامه ها و طرح های بهزیستی از طریق حضور در برنامه های مختلف صدا و سیما را از جمله برنامه های بهزیستی برشمرد.

گفتنی است خودرو  خدمات سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی هر جمعه در حاشیه نماز جمعه در مصلی جهت پاسخگویی  به سوالات همشهریان و مشاوره و ارجاع به مراکز درون سازمانی و برون سازمانی مستقر خواهند بود.

کد خبر 75221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد