بیش از ۲۰۰ نفر از طریق میز خدمت در مراکز بهزیستی پذیرش شدند

سرپرست اداره ستاد پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی استان زنجان از پذیرش بیش از ۲۰۰ نفر در مراکز توانبخشی و اجتماعی از طریق میز خدمت خبر داد و گفت: بیشترین تعداد پذیرش در حوزه ی توانبخشی و اجتماعی است و مابقی پذیرش ها از طریق حوزه های تخصصی صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمدرضا محمدی با بیان اینکه به منظور رسیدگی بیشتر به مشکلات مراجعین و جامعه هدف، ملاقات های مردمی به صورت متداول هر هفته یکشنبه در میز ارتباطات مردمی برگزار می شود. افزود: در این ملاقات ها مسائل مختلفی از جمله اشتغال، کمک هزینه درمان، کمک هزینه مسکن، وام اشتغال و ...  توسط مددجویان مطرح می شود که به تمامی درخواستها با حضور و پیگیری معاونین حوزه های تخصصی از طریق کارشناسان مربوطه رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون  بیش از ۱۰۰ نفر از همشهریان و جامعه هدف  در ملاقات حضوری شرکت کردند تاکید کرد: توانخواهان می توانند با ارائه ی درخواست کتبی به مددکار مربوطه و درج شماره تماس، درخواست خود را جهت ملاقات حضوری ثبت نمایند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون  ۶ ملاقات مسجدمحور در مساجد محلات کم برخوردار، ۴ ملاقات مردمی در مصلی و در حاشیه نماز جمعه، ۳ در سفر به شهرستان ها در راستای رسیدگی به مشکلات عموم و جامعه هدف بهزیستی برگزار شده است.

محمدی در توضیح طرح برخط ابراز داشتند: در سال جاری ۲ برنامه حضور در مرکز سامد برگزار شده است که درخواست ها و تقاضاهای مردمی منتقل شده و دستورات لازم برای رفع مشکلات صادرگردیده  است و ۱۵  نامه ی سامد همشهریان پیگیری شده است.

کد خبر 75028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد