نزدیک به ۵هزار نفرمددجو در شهرستانهای ابهر و خرمدره پرونده فعال دارند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان درملاقات عمومی با جامعه هدف و عموم مردم در شهرستان های ابهر و خرمدره که به همراه معاونین تخصصی برگزار شد، با تاکید بر لزوم شفاف سازی ارائه خدمات به مددجویان گفت: نزدیک به ۵ هزار نفرمددجو در شهرستانهای ابهر و خرمدره پرونده فعال دارند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی عنوان کرد: نزدیک به یک هزار مددجوی شهرستان خرمدره وبیش از دو هزار مددجوی شهرستان ابهر مستمری بگیر هستند و جامعه هدف علاوه بر دریافت مستمری می توانندبا توجه به الویت نیازمندی فرد و تشخیص مددکار چرخه خدمات شامل هزینه های درمان ،وسایل کمک توانبخشی ،ودیعه مسکن ،کمک بلاعوض مسکن ،هزینه تحصیلی و... را نیز دریافت کنند. 

وی از خدمات رسانی ۵  مرکز مثبت زندگی در شهرستانهای ابهر و خرمدره خبر داد و گفت:  با توجه به محله محور بودن اینگونه مراکز، دسترسی مددجویان بسیار راحت شده و آنان قادرند تا در کوتاه ترین زمان به خدمات سازمان بهزیستی دسترسی پیدا کرده و مددکار هم در کوتاه ترین زمان و به راحت ترین شیوه خدمات خود را ارایه می کند. 

گفتنی است به منظور رسیدگی بیشتر به مشکلات مددجویان و جامعه هدف، ملاقات های مردمی به صورت متداول در سطح استان برگزار می شود.

کد خبر 74897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد