افتتاح مرکز آموزشی و توانبخشی شهرستان دنا با حضور مدیرکل بهزیستی استان و فرماندار دنا

19 بهمن 1401 و همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر،  مرکز روزانه توانبخشی معلولین  شهرستان دنا با حضور مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان و  رئیس اداره بهزیستی شهرستان  افتتاح شد.

19 بهمن 1401 و همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر،  مرکز روزانه توانبخشی معلولین  شهرستان دنا با حضور مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان دنا و رئیس اداره بهزیستی این شهرستان افتتاح شد.

 در این مرکز با ظرفیت اسمی 50نفر و 33 نفر ظرفیت یارانه ای ، خدماتی همچون فیزیوتراپی، کار درمانی جسمی و ذهنی، گفتار درمانی روانشناختی و سایر خدمات توانبخشی انجام می پذیرد.

محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان با حضور در آئین افتتاح مرکز توانبخشی شهرستان اظهار کرد: مهمترین خواسته جامعه معلولان اجرای کامل قانون جامع حمایت از معلولان بوده که اهم نیازهای آنان در این قانون بخوبی دیده شده، اما اجرای صحیح و کامل آن، تنها با اراده قوی دولت امکانپذیر است.

وی مهمترین علت اجرای این طرح را ؛ دسترسی آسان به مراکز توانبخشی توسط جامعه هدف بهزیستی استان، بدون نیاز به حضور در مرکز استان و یا سایر شهرستان های مجاور دانست.

مدیرکل بهزیستی استان پس از اتمام آئین افتتاح، در نشست صمیمی جداگانه ای با فرماندار و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان دنا حضور یافت.

آریا در نشست با فرماندار شهرستان دنا گفت: امیدواریم جامعه هدف بهزیستی شهرستان دنا مورد حمایت و توجه ویژه مسئولین این شهرستان قرار گیرد و از تمامی ظرفیت ها برای رفع محدودیت ها و کمک به تغییر و بهبود وضعیت آنان استفاده شود.

در پایان، مدیرکل بهزیستی استان، در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش کارکنان بهزیستی شهرستان دنا؛ بر ضرورت پیگیری مطالبات مددجویان و جامعه هدف سازمان بهزیستی و تلاش برای رفع مشکلات آنان تأکید کرد.

کد خبر 73686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد