تکریم مشاور فرهنگی رئیس بهزیستی کشور از مادران نمونه جامعه هدف اردبیل

آئین تکریم و تجلیل از مادران نمونه عهده‌دار حضانت فرزندان بهزیستی استان اردبیل با حضور مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور فرهنگی و مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از اردبیل، در این دیدار «محمدتقی وکیل‌پور» مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور فرهنگی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن و ارج نهادن به زحمات تمام مادران نمونه میهن اسلامی، گفت: نگاه سازمان بهزیستی کشور بر این پایه استوار است که حضانت و مراقبت از فرزندان با پذیرش مسئولیت خطیر مادری توسط مادران از درون خانواده تداوم یابد.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور فرهنگی با تاکید بر گسترش فرهنگ و تحکیم بنیان خانواده‌ها و لزوم تغییر نگاه نسبت به مادران، اظهار کرد: تمام افرادی که در مراکز نگهداری بهزیستی عهده‌دار مراقبت از فرزندان هستند وظیفه بسیار سنگینی را به دوش می‌کشند؛ لذا امیدواریم با مستحکم شدن کانون خانواده‌ها تربیت، رسیدگی و حمایت از فرزندان در خود خانواده تداوم داشته باشد.

در ادامه این دیدار «حامد رضایی» مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به خدمات ارائه شده به ولی نعمتان بر تدوام همکاری‌های بین‌بخشی و یاری‌جویی از تمامی شرکای اجتماعی با ضرورت بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تاکید کرد.

یادآوری می‌شود، در این دیدار از ۲ مادر نمونه که حضانت فرزندان بهزیستی را عهده دارند و مراقبت و تربیت آنها را پیگیری می‌کنند با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 71659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد