توزیع ۶ هزار کیلو گرم مرغ در میان اقشار تحت پوشش بهزیستی گیلان

سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان از توزیع شش هزار کیلوگرم مرغ با هدف تأمین امنیت غذایی در میان مددجویان تحت پوشش بهزیستی گیلان خبر داد.

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه تأمین نیازهای جامعه هدف بهزیستی همواره از دغدغه های سازمان بهزیستی است عنوان کرد : در راستای تأمین امنیت غذایی مددجویان تحت پوشش، ۶۰۰۰ کیلوگرم مرغ در سطح استان با همکاری گروه های جهادی و داوطلب بهزیستی گیلان توزیع گردید.

 خدمت بین دانا در ادامه خاطر نشان کرد: طی هماهنگی بعمل آمده با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منظور تامین بخشی از نیازهای  معیشتی آنان مرغ منجمد از آن نهاد در اختیار بهزیستی گیلان قرار گرفت که بلافاصله توزیع شد.

 وی در پایان خواستار همکاری سایر نهادها در راستای کمک به اقشار نیازمند جامعه شد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همواره برای برآورده نمودن نیازهای اقشار کم برخوردار تحت پوشش بهزیستی در زمانهای مختلف از جمله آغاز سال تحصیلی، اقدام به تأمین بخشی از لوازم التحریر دانش آموزان می نماید و همچنین برای تهیه ویلچر معلولان، تهیه سبد غذایی مددجویان و سایر نیازمندی ها، همکاری های لازم را بعمل می آورد و در این راستا تقاضامندیم تا سایر نهادهای حمایتی نیز از اقشار نیازمند جامعه حمایت کنند.

کد خبر 71628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد