نشست صمیمانه مدیرکل و معاون توسعه پیشگیری بهزیستی با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از ضرورت توجه بیش از پیش به موضوع اعتیاد در سطح استان و لزوم اتخاذ راهکارها و تدابیر لازم با مشارکت سایر ارگانها در این زمینه خبر داد.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل در دیدار با منتظر  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: بدلیل عدم آگاهی خانواده‌ها با مواد های اعتیاد آور، آسیب‌ها و چالش‌های اعتیاد جدی‌تر شده است و در همین راستا اداره کل بهزیستی استان آماده همکاری با سایر نهادها جهت اجرای برنامه های پیشگیری اولیه از اعتیاد می باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردبیل در این نشست با ارائه سند راهبردی پنج ساله اقدامات پیشگیری از اعتیاد گفت: این دبیر خانه در رصد اجرای نقشه راه پیشگیری اولیه از اعاتیاد در کنار سایر نهاد ها همگام و هم قدم خواهد بود  .

وی برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی یاریگران زندگی، کارگاه‌ها و نشست‌های آشنایی با  مواد مخدر، تجهیز کمپ‌های ترک اعتیاد و طرح های پیشگیری در روستاها و محلات حاشیه شهر به استفاده از ظرفیت‌های تبلیغات محیطی در رویدادهای در قالب فرهنگ‌سازی شعار نه به اعتیاد را از جمله اقدامات این دبیرخانه در جهت پیشگیری از اعتیاد ذکر کرد.

وی گفت: نیاز است در این زمینه آگاهسازی خانواده ها، اقدمات و برنامه‌های آموزشی طراحی و تقویت گردد.

کد خبر 71510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد