آگهی مزایده عمومی فروش املاک مازاد
اداره کل بهزیستی استان هرمزگان
اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در نظر دارد در اجرای جزء(۳ ) بند ( د) تبصره ( ۱۲ ) قانون بودجه سال ۱۳۹۹املاک مازاد خود را به شرح جدول پیوست و جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره گیری از سامانه تدارکات دولت ( ستاد ) بر مبنای قیمت پایه از طریق مزایده به صورت الکترونیکی و به شرح جدول زمان بندی زیر به صورت نقد بدون متصرف به فروش برساند . متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت WWW.SETADIRAN.IR و با در نظر داشتن شماره مزایده نسبت به خرید اسناد مزایده و شرکت در آن اقدام نمایند .همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره امور حقوقی بهزیستی استان هرمزگان واقع در بندرعباس خ آیت اله غفاری واحد حقوقی بهزیستی مراجعه و یا با تلفن ۳۳۳۱۳۰۳۱ داخلی دفتر حقوقی تماس حاصل فرموده .خاطرنشان می سازد که رعایت موارد زیر الزامی می باشد :
۱-فرایند مزایده در سامانه تدارکات دولت ( ستاد ) برگزار می گردد و تمامی مراحل آن شامل خرید اسناد ، پرداخت تضمین شرکت در مزایده ( ودیعه ) ، پیشنهاد قیمت ، گشودن پاکت پیشنهاد قیمت ، اعلام به برنده ، واریز وجه مزایده و تحویل ملک در بستر سامانه ستاد خواهد بود . بدیهی است قیمت پیشنهادی تنها در صورتی معتبر و پذیرفته است که در سامانه ستاد ارسال شده باشد و چنانچه پیشنهاد دهنده تنها به نوشتن مبلغ پیشنهادی در برگه پیشنهاد قیمت پیوست مزایده بسنده نماید پیشنهاد وی پذیرفته نخواهد بود .زمان دریافت اسناد و مهلت تحویل پیشنهاد قیمت و نیز زمان بازگشایی پاکت ها همان است که در سامانه ستاد قید گردیده است .
۲-متقاضیان ابتدا می بایست گواهی الکترونیکی ( توکن ) خود را دریافت از دفاتر پیشخوان خدمات دولتی و با استفاده از شناسه کاربری و کلمه عبور دریافتی در مزایده شرکت نمایند .
۳-سپرده ( ودیعه ) شرکت در مزایده معادل ۵ درصد قیمت پایه مزایده است که می بایست یا از طریق الکترونیکی به حساب معرفی شده در سامانه ستاد واریز گردد و یا به صورت غیر الکترونیکی ( ضمانت نامه ، فیش بانکی ) انجام و اصل مدرک واریز ودیعه تا پیش از پایان مهلت ارائه قیمت به بانک تحویل شود .
۴-پیشنهادات دارای سپرده کمتر از میزان مقرر ، مبهم ، مخدوش و مشروط ، مردود خواهند بود .
۵-رعایت کلیه نکات و موارد درج شده در برگه ها و اسناد مزایده الزامی است .
۶-برای کلیه املاک بازدید الزامی است و در وضعیت موجود واگذار می گردد .
۷-چنانچه پیشنهاد دهنده برنده بخواهد وجه ملک را به صورت نقدی پرداخت نماید می بایست طی مدت زمانی ۱۰ روزه واریز وجه و عقد قرارداد ( از زمان اعلام برنده بودن ) که کتبا نیز به وی ابلاغ خواهد شد درخواست خرید نقدی خود را به بهزیستی ارائه نماید . بدیهی است در این فاصله زمانی ۱۰ روزه باید مبلغ کل معامله خرید ملک از سوی خریدار به حساب واریز وجه معرفی شده در سامانه ستاد واریز شده باشد . به درخواست هایی که پس از این مهلت ۱۰ روزه به بهزیستی وصول شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد .
۸-مزایده گر باید کلیه مدارک پیوست شامل برگ پیشنهاد قیمت و تعهد نامه شرکت در مزایده و نیز برگه های شرایط و نحوه شرکت در مزایده را که بیشتر از طریق سامانه ستاد دانلود نموده به دقت مطالعه نموده و با آگاهی کامل از شرایط و خواسته های بهزیستی که در آن ها قید شده و همچنین پس از بازدید ملک تک تک آنها را امضا و در پاکت دربسته قرار دهد و تا پیش از پایان مهلت مزایده به واحد امور حقوقی بهزیستی تحویل نماید . بدیهی است پس از اعلام قیمت و در صورت برنده شدن هیچ اعتراضی وارد نمی باشد .
۹-کلیه املاک با وضع موجود به فروش می رسند و بهزیستی هیچگونه تعهدی در خصوص کاربری ، نوع تولید و سایر مجوزهای قانونی جهت فعالیت یا بهره برداری ندارد .
شماره تماس ۳۳۳۱۳۰۳۱ – داخلی دفتر حقوقی
زمان انتشار مزایده در سایت از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۳ ساعت ۱۲ تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ساعت ۱۴
مهلت دریافت اسناد مزایده از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۳ساعت ۱۲ تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ساعت ۱۴
مهلت بازدید املاک از تاریخ۱۴۰۱/۱۰/۳ تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ساعت ۱۰ تا ۱۳
مهلت ارائه پیشنهاد قیمت از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۳ ساعت ۱۴ تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ساعت ۱۴
زمان بازگشایی : تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ساعت ۱۱:۰۰
زمان اعلام برنده : تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ساعت ۱۱:۰۰
ردیف |
مشخصات ملک |
مساحت متر مربع |
شهرستان |
آدرس |
قیمت پایه کارشناسی ریال |
۲ |
ششدانگ پلاک ثبتی ۱۷ فرعی از ۶۸۹ اصلی |
۱۵۸/۵ |
میناب |
میناب بلوار امام ( ره ) |
۶/۱۴۰/۰۰۰/۰۰۰ |
نظر شما