🔷🔶 هفتمین جلسه  کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد استان برگزار شد + تصاویر

هفتمین جلسه  کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد استان به ریاست همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان و  با حضور نماینده دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان  و جمعی از کارشناسان ادارات عضو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، هفتمین جلسه  کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد استان به ریاست همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان و  با حضور نماینده دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان  و جمعی از کارشناسان ادارات عضو کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد استان  و تنی چند از فعالین اجتماعی در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

این جلسه با بررسی مصوبات جلسات قبل و ارائه گزارش توسط کارشناسان ادارات آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی ، تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و بعضی مسایل و مشکلات پیش رو بنا به صلاحدید آغاز شد.

همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان با بیان اینکه آسیب اجتماعی نوعی از رفتار ضد اجتماعی نسبت به دیگران است که ممکن است مخل آسایش افراد یک جامعه شود، گفت: شرایط محیطی ، خانواده و شخصیت از عوامل برجسته ای هستند که ممکن است بر رشد رفتارهای ضداجتماعی و گسترش آسیب‌های اجتماعی تأثیر بسزایی داشته باشند.

وی با اشاره به آسیب های نوظهور اجتماعی گفت: از طریق اقداماتی هوشمندانه می‌توان از بروز بسیاری از رفتارهای ناهنجار ضد اجتماعی در جامعه جلوگیری کرد

چرا که در واقع، آسیب شناسی اجتماعی مطالعه و ریشه یابی بی نظمی ها، ناهنجاری ها و آسیب هایی نظیر بیکاری، اعتیاد، فقر، خودکشی، طلاق و سایر رفتارهای پر خطر از این نوع می باشد.

عمودی زاده در ادامه  در خصوص فعالیت خط ملی اعتیاد گفت و توضیح داد این سامانه با حمایت  سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر راه  اندازی شده است. که از ۸ صبح تا ۸ شب و حتی در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی جامعه هدف خود می باشد که اساس کار این مراکز بر راهنمایی و  پیشگیری متمرکز است.

کد خبر 68433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد