سپیددشت[] مدیر کل بهزیستی لرستان از مناسب سازی منزل افراد دارای معلولیت در سال گذشته در روستای بیشه خبر داد

مدیر کل بهزیستی لرستان با تاکید بر ضرورت مناسب سازی مسکن معلولان گفت : در سال گذشته بیش از ده مورد مناسب سازی مسکن معلولان و سالمندان که اغلب در مناطق روستایی ساکن بوده اند با همت خیرین و اداره بهزیستی سپیدشت در ایستگاه راه آهن و روستای بیشه انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان با تاکید بر ضرورت مناسب سازی مسکن معلولان گفت : در سال گذشته بیش از ده مورد مناسب سازی مسکن معلولان و سالمندان که اغلب در مناطق روستایی ساکن بوده اند با همت خیرین و اداره بهزیستی سپیددشت در ایستگاه راه آهن و روستای بیشه انجام شده است.
عمودی زاده افزود اقدامات انجام گرفته در زمینه مناسب سازی مسکن مددجویان، ساخت رمپ، ساخت سرویس بهداشتی استاندارد شده با معیارهای معلولان، ساخت حمام و نصب میله دستگرد برای راه پله ورودی ساختمان بوده است که با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیون ریال انجام شده است.
مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: این پرداخت ها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سازمان بهزیستی، نیاز سنجی و تایید روسای ادارات بهزیستی شهرستانها و کارشناسان مناسب سازی انجام می شود.
عمودی زاده گفت: در راستای استقلال و ایجاد فرصت های برابر برای افراد دارای معلولیت تعداد سه دستگاه ویلچر و همچنین وسایل توانبخشی و کمک توانبخشی و وسایل انطباقی در اختیار معلولان روستای بیشه قرار داده ایم تا با کمک این وسایل بتوانند بدون نیاز به دیگران امورات زندگی خود را به صورت مستقل پریش ببرند.

کد خبر 105626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد