برگزاری جلسه هماهنگی سامانه راهبری میز خدمت در بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان از تبیین اهداف سامانه راهبری میز خدمت، ثبت نظرات، رهگیری خدمات و تسهیل دسترسی افراد جامعه هدف به خدمات بهزیستی خبر داد.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی در جلسه سامانه راهبری با کاربران ارائه دهنده زیر خدمت شهرستانها و مراکز مثبت زندگی  بصورت برخط برگزار گردیدگفت: سامانه راهبری میز خدمت توسط استانداری به منظور تسهیل ارزیابی میز خدمت، انجام نظر سنجی از خدمت گیر ندگان و رهگیری خدمات مطرح گردیده است.

 مدیرکل بهزیستی استان هدف از ارزیابی میز های خدمت را امکان نظر سنجی از مراجع به ازای هر خدمت، حذف نظر سنجی کاغذی عنوان کرد و گفت: با توجه به تنوع خدمات و تنوع خدمت گیرندگان، در قالب ۱۰ عنوان خدمت با ۳۵ زیر خدمت تعریف و تبیین گردیده است.

 رضایی ارتقاءکیفیت ارائه خدمت را از جمله اهداف مد نظر در سامانه راهبری عنوان کرد و گفت: ۵۲ کاربر در ادارات بهزیستی شهرستانها و ۲۱ کاربر در مراکز مثبت زندگی مسئولیت ثبت نظرات خدمت گیرندگان را برعهده دارند.

 شایان توجه می باشد: ارائه مجوز واگذاری خدمات بهزیستی، غربالگری پیشگیرانه بروز معلولیت، احراز صلاحیت دریافت خدمات حمایتی، آگاهسازی آحاد مردم در خصوص پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی، حمایت بیمه ای و درمان مددجویان، خدمات شبانه روزی و روزانه، آموزش جامعه هدف، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی، توانمند سازی و حمایت مالی از افراد تحت پوشش از جمله مواردی هستند که از طریق سامانه راهبری میز خدمت  نظر سنجی می گردند.

گفتنی است: سامانه راهبری میز های خدمت از طریق اداره پذیرش و هماهنگی استان مدیریت و پیگیری می گردد.

کد خبر 67900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد