رزمایش کمک های مومنانه بهزیستی برگزار شد

روز گذشته به همت موسسه خیریه جنت الماواء شهر اسفدن تحت‌ نظارت بهزیستی قاینات،رزمایش کمک های مومنانه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی، با حضور ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ،محمدی فرماندار قاینات، غیرتی فرماندار زیرکوه، رجبی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان، خزاعی رئیس بهزیستی قاینات و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی،رزمایش کمک مومنانه در شهر اسفدن برگزار گردید

در ابتدا حسینی مدیر عامل موسسه خیریه جنت الماواء گفت: تعداد۱۲۰ سبد غذایی ۲۰۰ پک تحصیلی و همچنین وسایل کمک توانبخشی جمعا به ارزش ۱ میلیارد و ۷۸۰  میلیون ریال  در بین مددجویان توزیع می گردد.

در ادامه رجبی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان، پیرامون وظایف مراکزی که بهزیستی به آنها مجوز می دهد و خدمات به معلولین، زنان سرپرست خانوار، ایتام،سالمندان و...ارائه می دهد داد
در پایان ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری،ضمن تشکر از اقدامات موسسه، قول همکاری در زمینه مشکلات موسسه با همکاری ادارات داد.

همچنین قبل از این برنامه فازدوم ساختمان موسسه خیریه جنت الماوا اسفدن تحت نظارت بهزیستی قاینات افتتاح و به بهره برداری رسید.

خزاعی گفت: این موسسه در زمینی به مساحت 800متر با زیر بنای 130متر اداری و 80متر آشپزخانه با اعتباری بالغ بر 1میلیارد و دویست میلیون تومان از محل مشارکت های خیرین احداث شده است.

کد خبر 67880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد