برخوار | برگزاری کارگروه فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی (اعتیاد) در اداره بهزیستی شهرستان

ویرانگری های حاصل از این معضل زمینه ساز سقوط بسیاری از ارزش ها و هنجارهای فرهنگی و اخلاقی شده و بدین ترتیب سلامت جامعه را با مخاطرات جدی رو به رو ساخته است.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان برخوار، کارگروه فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی (اعتیاد) به ریاست حسن مرادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان برخوار و با حضور دستگاه های عضو کارگروه در محل سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان برخوار برگزار گردید.

نخست حسن مرادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان برخواربا اشاره به اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهم ترین معضلات اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی است که عواقب ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه بشری به حساب می آید و موجبات رکود اجتماعی در زمینه های مختلف را فراهم آورده است اذعان داشت: ویرانگری های حاصل از این معضل زمینه ساز سقوط بسیاری از ارزش ها و هنجارهای فرهنگی و اخلاقی شده و بدین ترتیب سلامت جامعه را با مخاطرات جدی رو به رو ساخته است.

در ادامه این جلسه برنامه های مرتبط با حوزه پیشگیری از اعتیاد و راهکارهای اجرای این برنامه ها توسط اعضای کمیته تشریح گردید و مصوبات جلسات قبل مورد پیگیری و ارزیابی قرار گرفت. در این جلسه همچنین برنامه های پیشنهادی جهت آگاه سازی و نیز برنامه های پیشگیرانه در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 66496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد